خبرگزاری کار ایران

فرماندار سوادکوه شمالی:

طرح‌های نیمه تمام سوادکوه شمالی به ۴۸۰ میلیارد ریال بودجه نیاز دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۳۵۵

بودجه حدود ۳۰ میلیارد ریالی شهرستان سوادکوه شمالی در سال جاری نیاز طرح‌های نیمه‌تمام شهرستان سوادکوه شمالی را تامین نمی‌کند.

فرماندار سوادکوه شمالی با اشاره به تدوین کتابچه طرح‌های عمرانی، گفت: طرح‌های نیمه تمام سوادکوه شمالی به حداقل ۴۸۰ میلیارد ریال بودجه نیاز دارد.

به گزارش ایلنا از ساری، کمال رستمعلی صبح امروز در جمع مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان سوادکوه شمالی با تاکید بر اینکه تصویر روشنی از توانمندی‌ها و مشکلات شهرستان سوادکوه شمالی با پیگیری‌های ۴ ماهه فرمانداری سوادکوه شمالی به دست آمده است، گفت: کتابچه طرح‌های نیمه تمام و میزان پیشرفت و هزینه‌های باقی مانده آن تدوین شده است تا مسیر روشنی برای فعالیت‌های آینده در پیش روی ما باشد.

* کتابچه طرح‌های عمرانی شهرستان سوادکوه شمالی تهیه شد

فرماندار سوادکوه شمالی با بیان اینکه طرح‌های نیمه تمام سوادکوه شمالی به حداقل ۴۸۰ میلیارد ریال بودجه نیاز دارد، افزود: بودجه حدود ۳۰ میلیارد ریالی شهرستان سوادکوه شمالی در سال جاری نیاز طرح‌های نیمه تمام شهرستان سوادکوه شمالی را تامین نمی‌کند.

وی با تاکید بر اینکه کتابچه طرح‌های عمرانی شهرستان سوادکوه شمالی با هدف روشن شدن مسیر فعالیت‌ها تهیه شده است، خاطر نشان کرد: با تهیه کتابچه طرح‌های نیمه تمام در شهرستان سوادکوه شمالی، تصویر روشنی از وضعیت موجود و ضرورت‌های فعالیت آینده ترسیم شده است.

* جلسات هفتگی کارگروه‌های روستایی در سوادکوه شمالی برگزار می‌شود

فرماندار سوادکوه شمالی بر برگزاری جلسات هفتگی کارگروه‌های روستایی تاکید کرد و گفت: در جلسات روستایی که با حضور مسئولان شهرستانی و دهیاران و شوراهای اسلامی روستا و مردم تشکیل می‌شود، مسائل و مشکلات روستا بیان می‌شود و مسئولان توضیحات لازم را ارائه می‌دهند.

وی با تاکید بر اینکه در بازدید از روستاهای سوادکوه شمالی مشکلات عمده روستایی به صورت می‌دانی دیده می‌شود، خاطر نشان کرد: در موضوع آب و راه و طرح‌های هادی روستایی با مشکلات جدی روبرو هستیم و هر چند مسئولان مربوطه شهرستانی زحمات قابل تقدیری را انجام داده‌اند اما حل این مشکلات نیاز به همراهی استانی و کشوری دارد.

*بازگشت به روستا در اولویت فعالیت‌ها قرار گیرد

رئیس شورای اداری شهرستان سوادکوه شمالی با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت‌های موجود استفاده کرد و طرح‌ها را به صورت نیمه تمام‌‌ رها نکرد، تصریح کرد: بازگشت مردم به روستا‌ها باید در دستور کار قرار گیرد و دست یابی به این هدف با تلاش عمرانی و ایجاد زیر ساخت‌های روستایی محقق می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز