خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران خبرداد:

سیل اخیر به تاسیسات آبرسانی ۱۷ روستای مازندران خسارت وارد کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۷۷۷

بر اثر وقوع باران شدید و جاری شدن سیلاب به تاسیسات آبرسانی ۱۷ روستای مازندران حدود ۵ هزار و ۳۲۲ میلیون ریال خسارت وارد کرد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران گفت: بر اثر وقوع باران شدید و جاری شدن سیلاب به تاسیسات آبرسانی ۱۷روستای مازندران حدود ۵ هزار و ۳۲۲ میلیون ریال خسارت وارد کرد.

به گزارش ایلنا از ساری، محمد حسین برزگر اظهار داشت: بر اثر وقوع باران شدید و جاری شدن سیلاب به تاسیسات آبرسانی ۱۷روستای استان حدود ۵هزار و ۳۲۲ میلیون ریال خسارت وارد شد.

وی ادامه داد: بر اثر وقوع سیل اخیر ۸ هزار و ۴۰۰ متر خطوط انتقال و شبکه توزیع، بهسازی سه دهنه چشمه و برخی از تاسیسات آبرسانی در مجتمع‌های آبرسانی کوهستان، آسیابسر، پاسند بهشهر، لمراسک، تیله نوگلوگاه، کمیشان، کلت، استخر پشت نکاء، گرمرود، گرمستان، تاکام، شبکلا، آهودشت، سقندیکلا، ورند، شکتا و ماهفروجک ساری و دشت سر آمل تخریب شد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران افزود: در این حادثه آب شرب ۱۹روستا با ۲۰ هزار و ۶۵۸ نفر جمعیت قطع شد که اقدامات لازم برای ترمیم شکستگی خطوط انتقال و شبکه توزیع، بهسازی چشمه‌ها و دیگر تاسیسات آبرسانی و وصل آب شرب در دست اجراست.

گفتنی است در حال حاضر آب شرب برخی از روستا‌ها به طور موقت وصل شده و برای مابقی روستا‌ها با تانکر آبرسانی در حال انجام است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز