خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران خبرداد:

تشکیل ستاد توسعه کشاورزی در منطقه دودانگه ساری

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۴۳۹

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از تشکیل ستاد توسعه کشاورزی در منطقه دودانگه ساری خبر داد.

رضا عظیمی، رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در حاشیه جلسه بررسی مسایل و مشکلات کشاورزان منطقه دودانگه گفت: ظرفیت و پتانسیل خوبی در منطقه دودانگه وجود دارد و تشکیل و تقویت شرکت‌های خدمات مشاوره‌ای فنی و مهندسی دانش محور و شرکت‌های تعاونی می‌تواند به بهبود اوضاع کشاورزی منطقه کمک شایانی کند.

به گزارش ایلنا از ساری، عظیمی با اشاره به ضرورت تغییر الگوی کشت منطقه و توسعه کشت گیاهان دارویی، بتنی کردن کانال‌های انتقال آب، شن ریزی جاده بین مزارع، مهار آب‌های سطحی و… را از دیگر مواردی عنوان کرد که باید در دستور کار ویژه ستاد توسعه کشاورزی منطقه دودانگه قرار گیرد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران همچنین خواستار تغییر نگاه به بخش کشاورزی شد چرا که کشاورزی یک کار اقتصادی و با ارزش است و سرمایه گذاری در این بخش در کوتاه‌ترین زمان به سودآوری می‌رسد.

وی در ادامه خواستار پیگیری موارد و مشکلات از طریق ستاد توسعه کشاورزی این منطقه و پیگیری فرابخشی از طریق سایر دستگاه‌ها و نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی شدند.

عظیمی در پایان بر نقش محوری آموزش و ترویج و برگزاری دوره‌های آموزشی FFS و PTD در این منطقه تاکید شدند.

خاطر نشان می‌سازد در این جلسه نمایندگان شورای اسلامی روستا‌ها و کشاورزان پیشرو منطقه به بیان مسایل و مشکلات کشاورزی خود پرداخته و موارد از سوی معاونین سازمان جهاد کشاورزی و مدیر شهرستان ساری پاسخگویی شد.

در ادامه این جلسه نیز از طرح‌ها و پروژه‌های کشاورزی منطقه توسط رییس سازمان و هیات همراه بازدید بعمل آمد و بر پیگیری اجرای هرچه سریع‌تر این طرح‌ها تأکید شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز