خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران:

مازندران آماده همکاری همه جانبه با تمامی کشورهای جهان است

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۴۳۵

استان مازندران دارای ظرفیت‌های فراوانی بوده و آماده همکاری همه جانبه با تمامی کشورهای جهان است.

هیأت فنی وزارت کار کشور عراق صبح امروز با حضور در استان مازندران ضمن بازدید از مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای ۲۲ بهمن شهرستان ساری به بازدید ازچند طرح گردشگری این شهرستان پرداختند.

به گزارش ایلنا از ساری، هیأت فنی وزارت کار عراق صبح امروز با حضور در استان مازندران ضمن حضور در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای ۲۲ بهمن شهرستان ساری و بازدید از مرکز آموزش هتل داری و کلاس‌های مرتبت با آن، از پارک جنگلی شهید زارع و ساحل فرح آباد شهرستان ساری بازدید نمودند.

علی بابایی کارنامی قائم مقام وزیر و مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران نیز در حاشیه این بازدید و در گفتگو با هیئت عراقی گفت: استان مازندران دارای ظرفیت‌های فراوانی است و آماده همکاری همه جانبه با تمامی کشورهای جهان است.

وی افزود: در حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی نمونه‌های مثال زدنی بسیاری داریم و همیشه به‌دنبال تبادل تجربیات بین استان مازندران و کشورهای دیگر به‌خصوص کشور عراق هستیم.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در پایان افزود: مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در در بخش‌های صنعتی، کشاورزی، شیلات و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای آماده برای همکاری‌های دوجانبه است.

گفتنی است در این بازدید یک‌روزه هیئت عراقی با اشاره به توسعه نظام مهارتی و زیرساخت‌ها در جمهوری اسلامی ایران اظهار داشتند: تجربیات بسیار خوبی در استان مازندران بخصوص در زمینه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و بخش‌گردشگری کسب نموده‌اند و آمادگی خود را برای همکاری‌های آینده اعلام داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز