خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران مطرح کرد:

فعالیت ۱۱۵ واحد بهره بردار در شهرک صنعتی بشل سوادکوه / ظرفیت‌های فراوان مازندران برای سرمایه‌گذاری

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۳۳۹

استان مازندران دارای ظرفیتهای فراوان برای سرمایه گذاری بوده و با بسترسازی مناسب در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، شرایط مطلوب برای سرمایه گذاران واحدهای تولیدی و صنعتی فراهم است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران، از فعالیت ۱۱۵ واحد بهره بردار در شهرک صنعتی بشل سوادکوه، خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، عباسعلی وفایی‌نژاد گفت: استان مازندران دارای ظرفیتهای فراوان برای سرمایه گذاری بوده و با بسترسازی مناسب در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، شرایط مطلوب برای سرمایه گذاران واحدهای تولیدی و صنعتی فراهم است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران بیان داشت: درحال حاضر مازندران دارای ۳۸ شهرک و ناحیه صنعتی با وسعت ۱۹۰۷ هکتار بوده که از این میزان، ۲۶ شهرک و ۱۲ ناحیه صنعتی درحال فعالیت هستند.

وفایی‌نژاد افزود: شهرک صنعتی بشل سوادکوه، بعنوان بزرگترین شهرک صنعتی استان، با ۱۹۶ هکتار وسعت بوده که ۲۰۸ قرارداد با واحدهای تولیدی و صنعتی در این شهرک منعقد شد و حجم سرمایه گذاری قراردادهای منعقده مبلغ ۳۴۷۷ میلیارد ریال است که تاکنون ۱۱۵ واحد تولیدی و صنعتی به بهره برداری رسیده‌اند و براساس آمار و اطلاعات موجود، تاکنون مبلغ ۱۹۲۴ میلیارد ریال در شهرک صنعتی بشل سوادکوه سرمایه گذاری نموده‌اند که برای ۳۴۱۵ نفر اشتغال ایجاد شده است.

وی اظهار داشت: پروژه‌های زیرساختی در شهرکها و نواحی صنعتی، براساس نیاز هر شهرک و با توجه به تأمین اعتبارات، در دست اقدام است که تصفیه خانه فاضلاب، بمنظور حفظ و صیانت از محیط زیست در شهرک صنعتی بشل سوادکوه، درحال اجرا می‌باشد و با بهره برداری از هر واحد تولیدی و صنعتی در شهرکها و نواحی صنعتی، فضای مناسب برای تولید و کارآفرینی، ایجاد خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز