خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران خبرداد:

بهره برداری از ۹۶ واحد تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۵۱۰

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از بهره برداری ۹۶ واحد تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، خبر داد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران ازبهره برداری ۹۶ واحد تولیدی در شهرکها و نواحی صنعتی استان، خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، سید مصطفی موسوی گفت: افتتاح واحدهای تولیدی در سطح شهرکها و نواحی صنعتی استان با هدف ایجاد اشتغال و افزایش ظرفیت تولید، بر اساس تکیه بر داشته های بومی استان صورت گرفته که از ابتدای سالجاری تاکنون ۹۶ واحد تولیدی و صنعتی به بهره برداری رسیده اند.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران اظهار داشت: واحدهای تولیدی و صنعتی بهره بردار در زمینه های صنایع غذایی، فلزی، شیمیایی، برق و الکترونیک، سلولزی و کانی غیرفلزی فعالیت می کنند.

موسوی افزود: با بهره برداری از این واحدهای تولیدی و صنعتی، از سوی سرمایه گذاران مبلغ ۱۳۴۷ میلیارد ریال در شهرکها و نواحی صنعتی استان سرمایه گذاری شده است.

وی تصریح کرد: با بهره برداری از این ۹۶ واحد تولیدی و صنعتی برای ۲۲۱۶ نفر، در سطح شهرکها و نواحی صنعتی مازندران اشتغال ایجاد شده است.

سید مصطفی موسوی اظهارداشت: شرکت شهرک های صنعتی همواره بدنبال حمایت از سرمایه گذاری بوده و با تمام توان از ظرفیتهای موجود در شهرکها و نواحی صنعتی برای استقرار سرمایه گذاری استفاده می کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز