خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران خبرداد:

سند دار شدن ۱۵۰۰ هکتار از زمین‌های شهر‌ک‌های صنعتی مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۹۷۸

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، از اخذ سند مالکیت ۱۵۰۰ هکتار زمین در شهرک‌های صنعتی استان خبر داد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران، از اخذ سند مالکیت ۱۵۰۰ هکتار زمین در شهرک‌های صنعتی استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، عباسعلی وفایی‌نژاد اخذ سند مالکیت در شهرک‌های صنعتی را یکی از دغدغه‌های اصلی شرکت دانست و گفت: شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان ۱۸۶۹ هکتار وسعت دارند که تاکنون براساس پیگیری‌های شرکت شهرک‌های صنعتی، ۱۵۰۰ هکتار از زمین‌های شهرک‌ها دارای سند مالکیت شدند.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران اظهار داشت: به‌منظور حمایت از تولید و اشتغال، باید با اخذ سند تفکیکی بستر را برای سرمایه گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی فراهم کنیم.

برای ۵۰ هکتار از زمینهای شهرک‌های صنعتی نیز سند تفکیکی انجام شده که کار بسیار سنگین و با مشکلات فراوان بود که به یاری خداوند، به‌خوبی اجرا شد.

وفایی‌نژاد افزود: مهم‌ترین مشکل درخصوص دریافت سند تفکیکی در شهرک‌های صنعتی، بحثجانشینی بانک‌ها بوده که در همین راستا ۹۰ هکتار زمین در شهرک‌های صنعتی درحال طی مراحل اخذ سند تفکیکی هستند که بخاطر جانشینی بانک برای ۲ واحد تولیدی، تاکنون به نتیجه نرسیده است.

وی تصریح کرد: بانک‌ها با کمک و مساعدت نمودن به واحدهای تولیدی، می‌توانند در رونق اقتصادی و صنعتی استان نقش کلیدی ایفا نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز