خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی:

دفاع مقدس، نام‌‏آشناترین واژه در قاموس حماسه‌‏های عزت آفرین ایران است

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۳۰۳

شناساندن انقلاب اسلامی به دنیا از مهمترین دستاوردهای بین المللی حماسه دفاع مقدس است.

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: دفاع مقدس، نام‌‏آشنا‌ترین واژه در قاموس حماسه‏‌های عزت آفرین ایران است که خاطرات دلاوری‏‌های آن، در تاریخ شکوه‌مند این دیار به یادگار خواهد ماند.

به گزارش ایلنا از بهشهر، احمدعلی مقیمی اظهار داشت: شناساندن انقلاب اسلامی به دنیا از مهم‌ترین دستاوردهای بین المللی حماسه دفاع مقدس است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: امروز مردم ایران در یک نبرد تمام عیار اقتصادی و فرهنگی با استکبار جهانی، پایمردانه از عزت و شرف نظام مقدس اسلامی حراست می‌کنند و باید بدانیم و باور داشته باشیم که تنها راه پیروزی در این نبرد، اتحاد و همدلی است.

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: اکنون که دشمن برای ضربه زدن به ارکان اسلام و انقلاب و ایران، راه و روش اقتصادی و فرهنگی را در پیش گرفته، این ایام بهترین فرصت برای بیان ارزش‌های انقلاب اسلامی و آشنا کردن نسل جوان با واقعیت‌های جنگ و هشت سال جنگ نابرابری است که یک دنیا بر ملت ما تحمیل کردند.

مقیمی افزود: ملت ایران در طول هشت سال دفاع مقدس با اهدای خون عزیزان و بهترین داشته‌های خود به جبهه‌های جنگ، با جان و دل از انقلاب، نظام و میهن اسلامی خویش دفاع کرده و دشمن تا بن دندان مسلح را به زانو درآورد.

وی گفت: در زمان کنونی پاسداشت خون شهدا، یاد و خاطره ایثارگری‌های رزمندگان و انتقال ارزش‌ها و آرمان‌های هشت سال دفاع مقدس به نسل جوان و آینده سازان ایران اسلامی وظیفه عموم مردم است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز