خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

تجهیز کارگاه‌های تخصصی هنرستان‌ها در دستور کار آموزش و پرورش استان قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۶۴۲

تجهیز کارگاه‌های تخصصی هنرستان‌ها به عنوان یک اقدام بایسته در این راستا در دستور کار آموزش و پرورش قرار گیرد.

ربیع فلاح جلودار، استاندار مازندران در نشست با مدیرکل و معاونین آموزش و پرورش استان، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز دوران دفاع مقدس، با اشاره به ظرفیت والای دانش آموزان مازنی و سهم و جایگاه ارزنده آنان در رتبه بندی کنکور و المپیادهای علمی، ورزشی و فرهنگی، یاد آور شد: بایست بستر بهره گیری از این ظرفیت اعلای انسانی در رشد و توسعه استان تمهید شود.

به گزارش ایلنا از ساری، استاندار با بیان اینکه مردم فرهنگ دوست مازندران به ویژه خیرین مدرسه ساز که همواره پای کار بوده‌اند، پشتوانهٔ مطلوبی برای تعلیم و تربیت هستند، بر استفاده از این توانمندی در راستای رفع برخی موانع آموزشی تاکید کرد.

رییس شورای آموزش و پرورش استان از هنرستان‌ها به عنوان مکانی مناسب برای آموزش مهارت‌های اولیه در جهت پویایی اشتغال یاد کرد و گفت: تجهیز کارگاه‌های تخصصی هنرستان‌ها به عنوان یک اقدام بایسته در این راستا در دستور کار آموزش و پرورش قرار گیرد.

فلاح جلودار با اشاره به دو شیفته بودن مدارس برخی شهرهای استان، خواستار اقدام لازم در خصوص برگزاری متمرکز کلاس‌های درس در این مدارس شد.

وی یاد آور شد: فرمانداران به عنوان روسای شورای آموزش و پرورش شهرستان نسبت به هوشمند سازی مدارس و ساخت و ساز فضای آموزشی اهتمام جدی نمایند.

در آغاز این جلسه، مدیر کل آموزش و پرورش استان، گزارشی از عملکرد، اقدامات و برنامه‌های پیش روی حوزهٔ متبوع را ارایه نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز