خبرگزاری کار ایران

قائم مقام مدیریت شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران:

نگاه کلان به مسائل تصمیمات دقیق‌تری را در پی خواهد داشت

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۷۹۷

متاسفانه در وضعیت فعلی اگر وزیر شرایط انبساطی را در پیش بگیرد با افزایش تورم روبرو خواهد شد و اگر شرایط انقباضی فعلی را ادامه دهد رکود موجود در کشور تشدید خواهد شد.

ایلنا: یوسفیان؛ قائم مقام مدیریت شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران، صبح امروز در کمسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی مازندران وضعیت اقتصادی کشور را دچار تنش و تناقض دانست و گفت: متاسفانه در وضعیت فعلی اگر وزیر شرایط انبساطی را در پیش بگیرد با افزایش تورم روبرو خواهد شد و اگر شرایط انقباضی فعلی را ادامه دهد رکود موجود در کشور تشدید خواهد شد.

به گزارش ایلنا از ساری، قائم مقام مدیریت شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران افزود: اگر پروژه‌های ملی بیشتری را در استان جذب کرده و نگاه کلان به موضوعات داشته باشیم مطمئنا تصمیمات دقیق‌تر و بهتری اتخاذ خواهد شد.

هدایتی نبود زیرساخت‌های مناسب از قبیل راه، راه آهن و عدم استفاده مناسب از دریا و جنگل را به عنوان یکی از مشکلات زیربنایی استان طرح کرد با اشاره به سیاست‌های ضد تولید در سال‌های اخیر گفت: فشار به واحدهای تولیدی نیز به دلیل همین سیاست‌های غلط بوده است.

وی تصریح کرد: اگر طرح آمایش سرزمین به نتیجه می‌رسید اوضاع بهتری را شاهد بودیم.

قائم مقام مدیریت شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران در پایان گفت: چند وقت پیش کارخانه ۹۰۰هزار یورو به بانک ملی بابت گشایش LC پرداخت کرد که متاسفانه با اجرایی شدن تحریم‌ها بانک نتوانست به تعهدات خود عمل کند و وقتی برای بازپس گرفتن پول مراجعه کردیم آن‌ها با این بهالنه که پول برای بازگشایی LC پرداخت شده آن را بازنمی گردانند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز