خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر آمل:

استفاده از طرح‌ها و پایان‌نامه‌های نخبگان در مرکز شهر آمل

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۶۶۴

قطعا با مشارکت و تعامل و با آینده‌نگری بسیاری از پروژه‌ها و طرح‌ها در سطح شهر به اتمام و بودجه‌ها با برنامه‌ها به حد نصاب مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ایلنا: فرزین محمودی پاتی، رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر آمل در نشست مطبوعاتی اصحاب رسانه آمل با اعضای شورای اسلامی این شهر پس از خبر راه‌اندازی مرکز پژوهشی در شورای اسلامی آمل از اجرای طرح‌های پژوهشی پس از بررسی مشاورین این مرکز در سطح شهر خبرداد و گفت: در این مرکز از پایان نامه‌ها و طرح‌ها از سوی نخبگان، دانشجویان بر‌تر و پژوهشگران شهرستان آمل استقبال خواهد کرد.

به گزارش ایلنا از آمل، وی با تاکید بر اینکه اجرای پروژه‌ها در ابتدا نیاز به تصویب‌سازی سپس به تصمیم‌گیری شوراست، اظهار داشت: شورای اسلامی شهر بازوی تصویب‌سازی و تصمیم‌گیری و سازمان شهرداری بازوی اجرایی شهر هستند.

محمودی‌پاتی با اعلام اینکه آمل پس از دو شهر تهران و رشت سومین شهری است که به راه‌اندازی مرکز پژوهشی اقدام کرده است، یادآور شد: این مرکز در ابتدای امر بدنبال طرح‌های پژوهشی مساله محور خواهد بود که در کنار تدوین طرح چشم‌انداز ایجاد شده است.

رئیس کمیسیون طرح برنامه و بودجه شورای شهر آمل با اعلام اینکه مرکز پژوهشی با گرفتن مشاور سعی دارد به ایجاد سند چشم‌انداز بیست ساله شهر آمل بپردازد، اذعان داشت: این مرکز محلی برای کسانی که دغدغه شهر را دارند، پیشکسوتان و نخبگان، دانشجویانی که ایده و فکرهای مناسبی داشته باشند، برای توسعه شهر و آبادانی آن به کار می‌برد.

وی با تاکید بر نگاه شورای اسلامی دوره چهارم به آینده‌نگری ابراز داشت: قطعا با مشارکت و تعامل و با آینده‌نگری بسیاری از پروژه‌ها و طرح‌ها در سطح شهر به اتمام و بودجه‌ها با برنامه‌ها به حد نصاب مورد استفاده قرار می‌گیرد.

محمودی پاتی با اشاره به وضعیت ورودی شهر آمل با بیان اینکه سال‌ها پیش طرحی از سوی میراثفرهنگی، گردشگری ترسیم شده است، تصریح کرد: امام متاسفانه بدلیل عدم دسترسی کافی به بودجه این طرح تاکنون به اجرا در نیامده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر آمل ابرازداشت: کار بزرگ نیاز به بودجه بزرگ است و این نیاز به حمایت مسئولان استانی، خصوصا نگاه ویژه نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی است.

وی با اشاره به اجرای آسفالت کوچه پس کوچه‌های این شهر تاکید بر همکاری شورایاران در محلات داشت و گفت: در اجرای طرح‌ها قطعا اولویت با پروژه‌های بزرگ خواهد بود.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر آمل با ابراز نارضایتی از وضعیت تبلیغاتی در سطح شهر عنوان کرد: این مساله در کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی مطرح و در دست بررسی است و بودی داربست‌های موجود جمع آوری خواهد شد.

مسعود تسلیمی در اشاره به سد معابر در پیاده‌رو‌ها یادآور شد: طی نشست با شهردار آمل، رئیس پلیس آمل و اعضای شورای شهر مقرر شد نیروی انتظامی یک نفر نیرو در اختیار شهرداری نسبت به جمع‌آوری این سد معبر‌ها قرار دهد.

وی در پایان در خصوص تشکیل کمیسیون‌ها در شورا خاطرنشان کرد: اعضای شورای اسلامی دوره چهارم سعی کردند با نگاهی تخصص گرایانه و برنامه‌محوری به ایجاد کمیسیون‌ها بپردازند تا مشکلت شهر را رفع کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز