خبرگزاری کار ایران

در آبان ماه سال‌جاری برگزار می‌شود؛

اولین نمایشگاه دستاوردهای شهرداری‌های موفق شمال کشور در ساری

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۳۲۳

نخستین کنگره تخصصی مدیریت شهری و شوراهای شهر و اولین نمایشگاه دستاوردهای شهرداری های موفق شمال کشور آبان ماه سال‌جاری در ساری برگزار می‌شود.

ایلنا: نخستین کنگره تخصصی مدیریت شهری و شوراهای شهر و اولین نمایشگاه دستاوردهای شهرداری‌های موفق شمال کشور آبان ماه سال‌جاری با حضور شهرداران و اعضای شورای اسلامی شهرهای شمال کشور در ساری برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از ساری، فرامرز نقیبی رئیس شورای اسلامی استان مازندران و رئیس این کنگره با بیان مطلب فوق گفت: نخستین کنگره تخصصی مدیریت شهری و شوراهای شهر و اولین نمایشگاه دستاوردهای شهرداری‌های موفق شمال کشور با هدف ایجاد تعامل و انتقال تجربیات بین شهرداری­‌ها با یکدیگر و با بخش خصوصی، کسب تجربیات جدید برای دست اندرکاران حوزه مدیریت شهری، اعضای شورای اسلامی شهر­‌ها و شهرداری‌ها، توانمند کردن نظام مدیریت شهری و ارائه دستاورد‌ها و موفقیت‌های شهرداری‌های شمال کشور برگزار می‌شود.

وی مشارکت شهرداری­‌ها و شورای اسلامی شهر‌ها را در این نمایشگاه و کنگره پر شور پیش بینی کرد، اظهار داشت: دبیرخانه کنگره برای برپائی هرچه شایسته‌تر نخستین دوره این نمایشگاه و کنگره، برنامه ریزی‌های مختلفی انجام داده است که با توجه به حضور گسترده مجموعه مدیریت شهری کشور در این رویداد، این نمایشگاه را می‌توان بزرگ‌ترین نمایشگاه دستاوردهای شهرداری‌های سراسر کشور محسوب نمود.

نقیبی همچنین بخش­‌ها و محورهای مختلف برپائی این نمایشگاه و کنگره را عمران و توسعه شهری، مدیریت بحران و خدمات شهری، حمل­و­نقل شهری، شهرداری الکترونیک، امور اجتماعی و فرهنگی و آموزش و پژوهش شهری، اقتصاد شهری و فرصت‌های سرمایه گذاری معرفی نمود.

رئیس نخستین نمایشگاه دستاوردهای شهرداری­های موفق شمال کشور در ادامه گفت: یکی از اهداف برپائی این کنگره و نمایشگاه اینست که مشخص شود مدیریت شهری کشور بر اساس سند چشم انداز درکجا قرار گرفته، می‌خواهد به کدام سمت حرکت نماید، چگونه می‌خواهد به نقطه ایده آل برسد و وضعیت مدیریت شهری ما در عرصه بین الملل چگونه است.

وی ارتقای کیفیت زندگی شهروندان، به روز رسانی استاندارد‌ها و شاخص‌های شهرداری‌ها و شوراهای شهر‌ها، افزایش سرعت تحولات توسط شهرداری‌ها برای کسب رضایتمندی، ایجاد خلاقیت و نوآوری بیشتر از سوی شهرداری‌ها و شوراهای شهر‌ها و توانمند شدن آن‌ها در راستای کسب مسئولیت‌های جدید را از جمله اهداف برپائی نخستین نمایشگاه دستاوردهای شهرداری‌های موفق شمال کشور برشمرد.

وی گفت: در تلاش هستیم با برگزاری این کنگره و نمایشگاه آشنایی بیشتر مردم و سازمان‌ها با خدمات شهرداری‌ها، تعامل بیشتری را در زمینه مشارکت‌های مردمی ایجاد کنیم.

نقیبی برپائی بخش ویژه مدیریت پسماند‌ها به منظور معرفی پروژه‌های مدیریت پسماند استان‌ها و شهرداری‌ها، بخش ویژه استفاده شهرداری‌ها از انرژی‌های نو، برگزاری کارگاههای آموزشی تخصصی با حضور اساتید صاحب نام از سراسر کشور را از دیگر بخش‌های نخستین نمایشگاه دستاوردهای شهرداری‌های موفق شمال کشور ذکر کرد.

وی در ادامه، اطلاع رسانی در خصوص پروژه‌های قابل سرمایه گذاری شهرداری‌ها را از دیگر اهداف این نمایشگاه برشمرد و گفت: به تمامی شهرداری‌ها اعلام خواهیم کرد تا فرصتهای سرمایه گذاری خود را به دبیرخانه کنگره اعلام نمایند تا از طریق کتاب‌ها، مجلات تخصصی و دیگر بخش‌­های اطلاع رسانی به اطلاع عموم برسد.

رئیس نخستین نمایشگاه دستاوردهای شهرداری‌های موفق شمال کشور در ادامه از ارزیابی تمامی غرفه‌های حاضر در این نمایشگاه خبر داد و گفت: بیش از سی شاخص برای ارزیابی غرفه‌های نمایشگاه با همکاری اساتید برجسته کشور تهیه و تدوین شده تا عملکرد آن‌ها طی ایام برپائی نمایشگاه به نحو مناسبی ارزیابی و در روز آخر بر‌ترین‌ها معرفی خواهند شد و شهرداری‌های حاضر نیز در ۴ گروه در محورهای برپائی نمایشگاه انتخاب می‌شوند.

گفتنی است، نخستین کنگره مدیریت شهری و شوراهای شهر و اولین نمایشگاه شهرداری‌های موفق شمال کشور ر آبانماه سال جاری در ساری برگزار می‌شود. پایگاه اینترنتی www. TSDi. iR به منظور اطلاع رسانی بیشتر درباره این نمایشگاه برای علاقمندان راه اندازی شده است. همچنین علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه این نمایشگاه با شماره تلفنهای ۴-۰۲۱۳۳۶۹۹۰۹۳ و۲-۰۱۵۱۲۲۵۶۴۸۱ ارتباط برقرار نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز