خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش و پرورش بابل خبرداد:

آمادگی آموزش و پرورش بابل برای بازگشایی ۵۱۲ مدرسه

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۷۹۴

مدیران با صلابت و شادابی سال جدید را آغاز کنند و در رعایت قوانین اداره و مراکز علمی تلاش نمایند. / بیش از ۷۰ هزار دانش‌آموز در بخش دولتی و غیردولتی مشغول به تحصیل خواهند شد.

ایلنا: بیش از ۷۰ هزار دانش‌آموز در بخش دولتی و غیردولتی مشغول به تحصیل خواهند شد.

به گزارش ایلنا از بابل، عیسی لطیفی در جمع مدیران مدارس با اشاره به آمادگی ۱۰۰ درصدی آموزش و پرورش بابل برای بازگشایی ۵۱۲ مدرسه گفت: مدیران با صلابت و شادابی سال جدید را آغاز کنند و در رعایت قوانین اداره و مراکز علمی تلاش نمایند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بابل به تبیین اهداف مهم پروژهٔ مهر پرداخت و گفت: پروژهٔ مهر هر ساله از خردادماه و با هدف شناسایی کمبود‌ها و مشکلات جهت بازگشایی مدارس و سال تحصیلی جدید، کار خود را آغاز کرده که در آموزش و پرورش بابل نیز ستادی تحت این عنوان با کمیته‌های تحت پوشش تشکیل و اقدامات موثری در این خصوص صورت گرفته است.

وی در ادامه خطاب به مدیران موضوعاتی از قبیل ساماندهی فضا، تجهیزات، زیباسازی مدارس، کلاس بندی، ثبت نام دانش آموزان، تنظیم برنامه هفتگی و کلاسی و بهداشت را مورد تأکید قرار داد و از مدیران خواستند به طور جدی این موارد را دنبال کنند تا سال تحصیلی جدید با نشاط و طراوت خاصی آغاز گردد و دانش آموزان با آرامش و آسودگی خاطر به تحصیل بپردازند.

لطیفی با بیان اینکه امسال همزمان با سراسر استان جلسه توجیهی برای اولیای دانش آموزان قبل از شروع سال تحصیلی برگزار گردد، خاطرنشان کرد: تمامی مدیران موظفند قبل از بازگشایی جلسه شورای معلمان و یک روز دانش آموزان را به مدرسه بیاورند تا این طرح به نحو شایسته‌ای برگزار شود.

وی با اشاره به بازگشایی ۵۱۲ مدرسه در سال تحصیلی جاری با حضور بیش از ۷۰ هزار دانش‌آموز در بخش دولتی و غیردولتی، تصریح کرد: بیش از ۵ هزار همکار فرهنگی در قالب ۲ هزار ۸۴۴ کلاس، سال تحصیلی امسال را شروع می‌کنند.

لطیفی در ادامه سخنان خود، اذعان داشت: در سال تحصیلی جدید حدود ۵ هزار و ۵۰۰ دانش آموز بابلی در قالب ۲۱۶ کلاس درس در پایه اول متوسطه اول(هفتم) مشغول به تحصیل خواهند شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بابل با بیان اینکه امسال ۲۳۵ مدرسه ابتدایی پذیرای بیش از ۳۶ هزار دانش آموز دوره اول و دوم ابتدایی در شهرستان بابل خواهیم بود، افزود: از این تعداد ۵ هزار و ۸۰۰ دانش آموز جشن غنچه‌ها و شکوفه‌ها همزمان با سراسر کشور در بابل، با حضور دانش آموزان پایه اول مدارس ابتدایی، اولیای دانش آموزان، مدیر و کار‌شناسان آموزش و پرورش در مدارس ابتدایی این شهرستان برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز