خبرگزاری کار ایران

هشدار سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس به تولیدکنندگان لوازم خانگی؛

تحریم ها از بین برود بازارتان را از دست می دهید

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۱۴۷۸

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: تحریم ها از بین برود بازارتان را از دست می دهید همچنین بیان کرد تولیدکنندگان لوازم خانگی نباید با گرانی محصولات خود باعث سلب اعتماد مردم به کالاهای داخلی شوند.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری لوازم خانگی ایران، سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: تحریم ها از بین برود بازارتان را از دست می دهید همچنین بیان کرد تولیدکنندگان لوازم خانگی نباید با گرانی محصولات خود باعث سلب اعتماد مردم به کالاهای داخلی شوند.

روح الله عباسپور، با اشاره به گرانی قیمت لوازم خانگی و نظارت بر این بخش اظهار کرد: درخواست ما از تولیدکنندگان لوازم خانگی داخلی این است که با عنایت به اینکه مسئولین علی رتبه کشور از تولیدات آنها حمایت کرده، از این شرایط سوءاستفاده نکرده و شرایط مصرف کنندگان را نیز در نظر بگیرند.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر تولیدکنندگان لوازم خانگی داخلی بخواهند شرایط مصرف کنندگان را در نظر نگیرند و گمان کنند که یک بازار انحصاری برای خود ایجاد کرده اند، قطعا آسیب جدی خواهند دید.

این نماینده مجلس تاکید کرد: امروز که مردم تغییر رویکردی در استفاده از لوازم داخلی نسبت به خارجی دارند، اگر سو استفاده گری در این بخش مدنظر تولیدکنندگان قرار گیرد، این تولیدکنندگان ضرر خواهندکرد و مردم با یک تغییر رویکرد جدیدی به سراغ لوازم خانگی خارجی خواهند رفت.

عباسپور با بیان اینکه تولیدکنندگان لوازم خانگی باید بدانند که کشور همیشه در شرایط تحریمی باقی نمی ماند، بیان کرد:  به واقع ممکن است توافق جدیدی صورت گیرد و تولیدکنندگان لوازم خانگی باید بدانند که شرایط انحصار از میان برداشته خواهد شد و این تولیدکنندگان اگر بخواهند بدین نحوه حرکت کنند، حتما بازار خود را از دست خواهند داد.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس بیان کرد: تولیدکنندگان لوازم خانگی نباید با گرانی محصولات خود باعث سلب اعتماد مردم به کالاهای داخلی شوند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: تقاضا داریم که تولیدکنندگان به حداقل های سود افزایی در کسب و کار خود اکتفا کنند و از این بازار انحصاری که برایشان ایجاد شده، حُسن استفاده را داشته باشند.

به گزارش افکار نیوز؛ وی با اشاره به جلسات کمیسیون صنایع با تولیدکنندگان لوازم خانگی داخلی پیرو گرانی در این بخش اظهارکرد: ما می توانیم باز هم این جلسات را ادامه دهیم تا مشکلات در این بخش برطرف شود.

این نماینده مجلس تصریح کرد: متاسفانه تولیدکنندگان لوازم داخلی مقداری بازار را در انحصار خود دیده و گرانی محصولات هم نشئت گرفته از این مسئله است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز