خبرگزاری کار ایران

سنگ اندازی گمرک و اداره محیط زیست برای خروج ضایعات از کارخانجات در مناطق اقتصادی ویژه

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۸۵۸۹

یک تولیدکننده ظروف آشپزخانه با بیان اینکه ضایعات تولیدمان درکارخانه دپو شده است،‌ گفت: گمرک و اداره محیط زیست اجازه خروج ضایعات از کارخانه را به ما نمی‌دهد، بنابراین به ناچار آن را درکارخانه دپو کرده‌ایم.

به گزارش ایلنا،‌ شعبانی تولیدکننده ظروف آشپزخانه و قاشق چنگال درخصوص تولید لوازم خانگی کارخانه خود، به خبرنگار ایلنا گفت: درتولید برخی لوازم آشپزخانه ازجمله قابلمه مشکل خاصی نداریم چرا که حدود 80 درصد مواد اولیه آن در داخل کشور تولید می‌شود و 20 درصد باقی مانده نیز باوجود آنکه گاهی با مشکل مواجه میشویم اما به نوعی رفع می‌کنیم.

وی ادامه داد: اما در خصوص تولید قاشق و چنگال به دلیل آنکه کارخانه ما در منطقه ویژه اقتصادی کاوه واقع شده است، ‌برخی قوانین گمرگی ما را با چالش جدی مواجه می‌کند. از طرف دیگر در خارج نمودن ضایعات تولیدات خود نیز همواره بین گمرک و محیط زیست چالش داریم تا ضایعاتمان را از کارخانه خارج کنیم. اما متاسفانه تاکنون موفق نشده‌ایم و به ناچار ضایعات خودمان را در کارخانه روی هم تلنبار کرده‌ایم. نه گمرک و نه محیط زیست نه اجازه خروج ضایعات را به می‌دهند و نه راهکاری پیش روی ما قرار می‌دهند.

این تولیدکننده با تاکید بر اینکه، برای دسترسی به بازار فروش با مشکل جدی مواجه هستیم،‌ گفت: به دلیل واقع شدن در منطقه ویژه اقتصادی در شهر ساوه و منطقه ویژه اقتصادی کاوه در خارج کردن تولیدات خود به سمت بازار با مشکلات جدی روبه‌رو هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز