خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل برق لرستان خبر داد:

وصل شدن برق 445 روستای گرفتارشده در برف استان

asdasd
کد خبر : ۸۴۶۸۱۳

مدیرعامل برق لرستان گفت: برق 445 روستای لرستان که خاطر بارش سنگین برف دچار تخریب شده بودند، وصل شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، فریدون خودنیا با اعلام این مطلب اظهار داشت: شرکت توزیع برق لرستان با اقدامی جهادی در راستای برق رسانی سریع به روستاهای گرفتار در برف اخیر توانست مشکل برق این روستاها در شهرستان‌های خرم آباد، سلسله، دلفان، ازنا و الیگودرز را رفع کند.

وی افزود: با توجه به بارش سنگین برف که منجر به تخریب شبکه برق و قطع برق 445 روستا  شده بود؛ با بسیج کلیه امکانات و با همت نیروهای زحمتکش این شرکت در کمترین زمان ممکن  و با اقدام جهادی و  تلاش بسیار زیاد موفق به اصلاح شبکه برقرسانی و ترمیم خرابی ها شده و برق این روستاها وصل شد.

خودنیا تصریح کرد: در روزهای گذشته به دلیل ریزش برف تعدادد 445 روستای استان با قطع برق به دلیل  شکستگی تیر، سوختن ترانس، قطع سیم و کابل و... با  قطع شبکه مواجه شدند.

ایشان ادامه داد: این روستاها اغلب در شهرستان های خرم آباد، سلسله، دلفان و الیگودرز بوده و بسیاری از آنها در مناطق صعب العبور می باشند.

خودنیا خاطر نشان کرد: نیروهای این شرکت در ساعات اولیه و با وجود ریزش سنگین برف در مناطق حادثه دیده حضور یافته و اقدام به رفع مشکل و برق‌دار نمودن این روستاها کردند.

مدیرعامل‌شرکت برق لرستان با اشاره به صعب‌العبور بودن مسیر دسترسی و بسته‌بودن راه‌های ارتباطی در بعضی از مناطق یادآورشد: نیروهای زحمتکش در تلاشی ستودنی مجبور به حمل تجهیزات به وسیله نیروی انسانی و نه استفاده از ماشین آلات بودند.

انتهای پیام/
حجت الله شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز