خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان:

طرح بخشودگی جرایم کارفرمایان تا 13 شهریورماه ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۷۸۱۱۶۸

مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان گفت: طرح بخشودگی جرایم کارفرمایان از 13 خرداد شروع شده و تا 13 شهریورماه سال جاری ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، علی جهانی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه 45 درصد جمعیت استان که حدود 900 هزار نفر است، تحت پوشش تأمین اجتماعی قرار دارند، اظهار داشت: به طور متوسط نزدیک به 40 نوع خدمت کوتاه‌مدت و بلندمدت در استان ارائه می‌دهیم.

وی افزود: تأمین اجتماعی یک سازمان غیردولتی است و هزینه‌های خود را از محل درآمدهایی که دارد تأمین می‌کند و بیشترین تنوع مخاطبین را دارد.

جهانی تصریح کرد: متوسط هزینه در لرستان 100 میلیارد و متوسط درآمد 60 میلیارد تومان است که مابقی نیاز خود را از طریق سازمان مرکزی تأمین می‌کنیم.

مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان به طرح بخشودگی جرایم کارفرمایان اشاره کرد و گفت: این طرح از 13 خرداد شروع شده و تا 13 شهریورماه سال جاری ادامه دارد.

وی با اشاره به شکل‎‌گیری پرونده الکترونیک برای بیمه شدگان، کارفرمایان و مستمری‌بگیران، عنوان کرد: سازمان الکترونیک و خدمات غیر حضوری علاوه بر جلوگیری از مراجعات غیر ضرروری که هزینه‌های اجتماعی و اقتصادی دارد، باعث شفاف‌سازی، آگاه‌سازی و سلامت اداری می‌شود.

انتهای پیام/
مژگان شیری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز