خبرگزاری کار ایران

کنفرانس بین المللی شبکه‌های توزیع برق سال آینده در خرم‌آباد برگزار می‌شود؛

اجرای نیمی از طرح برق رسانی به مقبر‌ه‌های امامزادگان لرستان

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۹۵۳

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: کنفرانس بین المللی شبکه‌های توزیع برق اردیبهشت ماه سال ۹۸ در لرستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، فریدون خودنیا در چهارمین جلسه ستاد خدمات سفر استان که در سالن جلسات سازمان برنامه و بودجه لرستان برگزار شد از برگزاری کنفرانس بین المللی شبکه‌های توزیع برق در استان خبر داد و اظهارداشت: این کنفرانس 4 تا 5 اردیبهشت ماه سال 98 در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برای نخستین بار است که یک کنفرانس بین المللی تخصصی در استان لرستان برگزار می‌شود افزود: یکی از ظرفیت‌ها برای شناساندن استان لرستان به جامعه کشوری و بین المللی برگزاری همین همایش‌ها و کنفرانس‌های بین المللی است.

مدیر عامل شرکت توزیع برق لرستان یکی از مشکلات را نبود هتل کافی برای اسکان شرکت کنندگان در این همایش دانست و عنوان کرد: نزدیک به دو هزار نفر در این کنفرانس شرکت می‌کنند اما ظرفیت هتل‌های ما 600 نفر است که از هم اکنون برای اسکان این شرکت کنندگان در دو تا سه روز باید برنامه داشته باشیم.

وی به لزوم تکمیل هتل‌های نیمه کاره در استان تاکید کرد و گفت: در بحث گردشگری سال 95 طرحی به نام توریسم مذهبی را به وزارت خانه ارائه دادیم مبنی بر اینکه مقبره تمام امامزادگان را برق رسانی کنیم که در این راستا مقبره برخی از مقبره امام زادگان استان برق رسانی شد.

خودنیا با بیان اینکه در 98 درصد مساحت استان که دارای جمعیت است شبکه برق وجود دارد، تصریح کرد: با نصب پنل‌های خورشیدی در هر نقطه استان بحث اشتغال زایی را داریم.

 

انتهای پیام/
آرین شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز