خبرگزاری کار ایران

انتقاد رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور از عملکرد مدیرکل لرستان / تفویض اختیار 100درصدی کلانتری به مدیران استانی

asdasd
کد خبر : ۶۸۶۲۸۴

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور با بیان اینکه ۱۰۰ درصد اختیاراتم را به استان‌ها واگذار کردم گفت: اثرات تخریبی تغییر اقلیم در دنیا بیشترین تاثیر را بر کشور ایران گذاشته است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، عیسی کلانتری در سفر یک‌روزه به لرستان در حاشیه جلسه شورای اداری استان گفت: متاسفم از اینکه مدیر کل محیط زیست ما در لرستان در طول این چند سال جلسه‌ای با تشکل‌های محیط زیستی نداشته است، باید توضیح دهد چون واقعا شعار اول ما در سازمان محیط زیست داشتن 80 میلیون محیط‌بان است ما با 3000 هزار محیط‌بان چگونه می‌توانیم محیط زیست کشور را حفظ کنیم.

کلانتری با بیان اینکه مدیر کل محیط زیست لرستان باید تجدید نظر کند ودر اولین فرصت جلسه‌ای با حضور تشکل‌ها بگذارد گفت: بسیاری از تشکل‌های ما در برخورد با مسائل زیست محیطی مقداری احتیاط می‌کنند.

کلانتری با بیان اینکه هر استانی برای خود محیط زیستش را حفظ کند، اظهار داشت: در تهران خبری نیست بنده 100 درصد اختیاراتم را به استان‌ها تفویض کرده‌ام به طوری که اکنون مدیر کل هر استان جز در موارد محدود که قانون گذار تفویض اختیار را منع کرده است،  اختیاراتی دارد که رئیس سازمان محیط زیست دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز