خبرگزاری کار ایران

معاون امور اقتصادی استاندار لرستان:

مجوز سرمایه گذاری در پارسیلون با تلاش های استاندار گرفته شد

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۸۷۲

معاون امور اقتصادی استاندار لرستان در نشست خبری خود با خبرنگاران گفت: با تلاش های استاندار لرستان مجوز اخذ سرمایه گذاری در پارسیلون گرفته شده که این امر با پرداخت مطالبات کارگران این شرکت تحقق یافته است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، گودرز امیری در نشست خبری خود با خبرنگاران که با حضور مدیران حوزه اقتصادی برگزار شد، ضمن تشکر از فعالیت همه رسانه ها در لرستان اظهار داشت: امروز نقش رسانه در توسعه هر جامعه بر کسی پوشیده نیست و اگر رسانه‌ها واقع بینانه به مسائل جامعه نگاه کنند تاثیر آنها مثبت خواهد بود

وی با بیان اینکه انتظار ما از مردم عزیز این است که به شایعات توجه نکنند زیرا امروز عده ای به دنبال جنگ روانی و انتشار شایعات در بین مردم هستند.

معاون امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری لرستان در ادامه گفت: طی یک سال اخیر سند تحول لرستان تهیه شده و  123 پروژه حیاتی در لرستان وجود داشته که 62 پروژه آن در حوزه اقتصادی بوده است.

وی به تهیه سند افق 1400اشاره کرد و عنوان داشت: طی یک سال گذشته کارهای خوبی در حوزه اقتصادی در لرستان صورت گرفته که نمونه آن احیاء 54 پروژه نیمه فعال و تعطیل در لرستان است.

وی افزود: برای حل مشکلات اقتصادی و عمرانی طرح های لرستان تفاهمنامه ای با اعتباری بالغ بر 700میلیارد تومان با بنیاد برکت انعقاد شده است که در حوزه صنعت و معدن صورت گرفته است.

امیری یادآور شد: با تلاش‌های استاندار لرستان مجوز اخذ سرمایه‌گذاری در پارسیلون گرفته شده که این با پرداخت مطالبات کارگران این شرکت تحقق یافته است.

این مسئول در خصوص وضعیت ساختمان استانداری اشاره کرد و گفت: از همان روز اول که به لرستان آمدیم متوجه شدیم این پروژه بین 700تا850میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد و فهمیدیم هیچ چیز آن کامل نیست.

امیری تاکید کرد: ما به دنبال تخربب هیچ فردی نیستیم اما مخالف گزارشهای ضد و نقیض و بی اساس هستیم.

وی عنوان کرد بزودی شاهد افتتاح 10طرح الکترونیک در سطح لرستان هستیم که با حضور خبرنگاران افتتاح شود.

امیری به فعالیت کارخانه ماشین سازی عظیم بروجرد اشاره کرد و گفت: این شرکت ورشکسته بوده که سال گذشته راه اندازی شد و 18شهریور نخستین ماشین خود را تولید کرد و در فاز نخست 120 نفر اشتغالزایی داشته است.

وی افزود: در بحث کالاهای اساسی در لرستان هیچ مشکلی وجود ندارد و  گوشت مرغ با قیمت شش هزار تومان و 500 و گوشت قرمز یخی با 29هزار تومان توزیع شده و باز هم توزیع خواهد شد.

وی افزود: در بحث برگزاری جلسات ستاد تسهیل لرستان رتبه اول کشور را با بررسی یکهزار پرونده کسب کرده و 57درصد آنها به نتیجه رسیده است.

انتهای پیام/
معصومه احمدی سبزواری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز