خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان چگنی عنوان کرد:

رسانه‌ها از تخریب و شایعه پراکنی پرهیز کنند/خبرنگاران به ایجاد فضای نشاط و همدلی در جامعه کمک کنند

asdasd
کد خبر : ۶۵۴۶۲۶

فرماندار شهرستان چگنی با تاکید به انجام رسالت مطبوعات و پرهیز از تخریب و شایعه پراکنی، گفت: اولویت اول خبرگزاری ها و رسانه ها باید اطلاع رسانی به موقع و سالم اخبار و اطلاعات باشد تا مردم در جریان اخبار شهرستان قرار بگیرند.

به گزارش‌خبرگزاری ایلنا از لرستان، قدرت‌الله ترابی‌نژاد در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار که در سالن اجتماعات فرمانداری چگنی برگزار شد، اظهار داشت:خبرنگاری تجسم واقعی امانتداری و مسئولیت پذیری بوده و مسئولیت آگاهی بخشی به جامعه به عنوان یک شاخصه بارز خبرنگاران است.

فرماندار شهرستان چگنی با تاکید به انجام رسالت مطبوعات و پرهیز از تخریب و شایعه پراکنی است، تصریح کرد: اولویت اول خبرگزاری ها و رسانه ها باید اطلاع رسانی به موقع و سالم اخبار و اطلاعات باشد تا مردم در جریان اخبار شهرستان قرار بگیرند .

ترابی نژاد در ادامه مهمترین وظایف و رسالت خبرنگاران را بالا بردن آستانه صبر و تحمل، درک متقابل، حساس نگه داشتن جامعه، نگاه واقع گرایان و عمل گرایانه به جامعه، نهادینه کردن روحیه حقیقت خواهی و حقیقت جویی نشاط بخشی و امید آفرینی در جامعه و دوری از هرگونه سلایق شخصی در کار رسانه عنوان کرد و گفت: اینها می تواند به ایجاد فضایی نشاط و همدلی در جامعه کمک شایانی داشته باشد.

انتهای پیام/
حسام شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز