خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه لرستان:

افتتاح پروژه‌های دانشکده کشاورزی، گام مهمی در راستای تقویت مهارت‌آفرینی است

asdasd
کد خبر : ۶۳۶۳۳۹

خسرو عزیزی افتتاح پروژه‌های دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی را گام مهمی در راستای تقویت مهارت‌آفرینی دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا لرستان، خسرو عزیزی در آیین افتتاح مجتمع آزمایشگاهی و مجتمع گلخانه‌ای آموزشی، تحقیقاتی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان که با حضور قائم مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد، تشریح کرد: یکی از اهداف احداث مجتمع آزمایشگاهی، این بوده است که مهارت‌آفرینی و کارهای عملی تحصیلی دانشجویان افزایش یابد و یک گام مهم در راستای کیفی‌سازی آموزش است.

وی بیان کرد: مجتمع آزمایشگاهی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان از محل تسهیلات بانکی در زیربنای 1900 مترمربع ساخته شده است.

رئیس دانشگاه لرستان ادامه داد: مجتمع آموزشی، تحقیقاتی گلخانه‌ای دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان نیز در راستای بحث چالش کم‌آبی، تغییر الگوی کشت، کشت‌های گلخانه‌ای و انجام کارهای تحقیقاتی، ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه مجتمع آموزشی، تحقیقاتی گلخانه‌ای، در زیربنای 800 مترمربع ساخته شده است، اظهار داشت: اعتبار مجتمع آموزشی، تحقیقاتی گلخانه‌ای، از محل صرفه‌جویی در منابع اعتباری دانشگاه تأمین شده است.

عزیزی افزود: خوشبختانه دانشگاه لرستان دارای هیات علمی برجسته‌ای در زمینه‌ انجام کارهای تحقیقاتی و پژوهشی است.

انتهای پیام/
حسام شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز