خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد مسکن استان لرستان خبر داد:

افتتاح پروژه ۷۲ واحدی مسکن معلولان در شهرستان بروجرد

کد خبر : ۶۱۶۸۵۷

مدیرکل بنیاد مسکن استان لرستان از افتتاح پروژه ۷۲ واحدی مسکن معلولان در شهرستان بروجرد خبر داد.

به گزارش ایلنا از لرستان، مسعود رضایی در آیین افتتاح و به بهره‌برداری از پروژه ۷۲ واحدی معلولان در سایت مسکن مهر بروجرد که با حضور نماینده محترم ولی فقیه در استان، مدیرکل حساب ۱۰۰ بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، فرماندار شهرستان بروجرد، مدیر عامل و اعضا انجمن خیرین مسکن ساز و مدیران شعب بنیاد مسکن لرستان و جمعی از مردم منطقه برگزار شد، گفت: امیدوارم که بتوانیم خدمتگزاری صدیق و سربازی فداکار برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری باشیم.

وی با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام سال حمایت از کالای ایرانی اظهار داشت: در سال جدید حمایت از کالای ایرانی و تحقق منویات مقام عظمای ولایت یک تکلیف همگانی است که ان‌شاالله با هم‌افزایی و استفاده از ظرفیت‌های داخلی و با پویایی هرچه بهتر حساب ۱۰۰ امام (ره) بتوانیم خدمات شایسته‌ای به نیازمندان و اقشار هدف در جامعه ارائه کنیم. 

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان افزود: از بدو تاسیس بنیاد مسکن تاکنون هزار 1و ۴۹۸ واحد مسکونی با تسهیلات و منابع مختلف در سطح استان ساخته شده است. 

انتهای پیام/
الهه احمدی سبزواری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز