خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

مشکل واحدهای تولیدی استان لرستان جدی است

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۶۱۳

استاندار لرستان گفت: مشکل واحدهای تولیدی استان جدی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لرستان، سید موسی خادمی در صد و سی‌امین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با اشاره به گزارش عملکرد هفت ماهه این ستاد اظهار داشت: تاکنون ۱۱۸ جلسه تشکیل شده و ۴۸۹ مصوبه داشته‌ایم.

استاندار لرستان با بیان اینکه بیش از ۵۱ درصد این مصوبات عملیاتی شده و مابقی نیز در دست اجرا هستند، ادامه داد:همچنین تعدادی از این مصوبه‌ها ایراداتی داشته‌ است که امروز بخشی از آنها اصلاح شدند.

خادمی با بیان اینکه تسهیلات رونق تولید طی امسال و سال گذشته در کشور  پرداخت می‌شود، عنوان کرد: طی سال جاری تا‌کنون ۴۰۷ میلیارد تومان طرح در استان به بانک‌ها معرفی شده است.

وی خاطرنشان کرد: طبق آخرین آمار که امروز ارائه شد تاکنون ۲۱۸ میلیارد تومان به واحدهای تولیدی استان تسهیلات پرداخت شده است.

استاندار ضمن مناسب دانستن این آمار و ارقام در مقایسه با استان‌های دیگر کشور بیان داشت: باید بیشتر تلاش کنیم تا مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان رفع شوند اما از طرفی نیز می‌بایست پذیرفت که مشکل آنها جدی است.

خادمی با اشاره به محدودیت‌های سیستم بانکی برای پرداخت‌ها تصریح کرد: در جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تمام سعی ما در نزدیک کردن نظرات و دیدگاه بخش خصوصی و بانک‌ها به همدیگر است.

انتهای پیام/
رضا گودرزی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز