خبرگزاری کار ایران

با حضور علی آشتاب انجام شد؛

افتتاح اولین موسسه کاریابی الکترونیکی و حقیقی در استان لرستان

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۲۱۹

مدیرکل تعاون و کار و رفاه اجتماعی استان لرستان ظهر امروز موسسه مشاوره شغلی و کاریابی غیر دولتی داخلی چیوا را افتتاح کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، ظهر امروز علی آشتاب مدیرکل تعاون و کار و رفاه اجتماعی استان لرستان به همراه کمیته خود موسسه مشاوره شغلی و کاریابی غیر دولتی داخلی چیوا را افتتاح کرد.

علی آشتاب گفت: کاریابی ضرورتی است که باید به آن توجه شود اما متاسفانه به علت ضعف فرهنگی اکثرا رسالت کاریابی را نمی‌دانند و کارجوهای ما نیز توان و ظرفیت خود را به خوبی نمی‌شناسند و شناختی از راه های ارتباطی با بنگاه ها نیز ندارند.

آشتاب کار را اینگونه تعریف کرد: هر فعالیت اقتصادی مشروع و قانونی که ایجاد درآمد کند کار نام دارد.

آشتاب تصریح کرد: موسسه ها باید توانمندی و پتانسیل ها را شناسایی و بانک اطلاعاتی از بیکاران داشته باشند و هم چنین باید شناخت درست از نیروی کار و بازار کار را داشته باشند تا بتوانند بین آنها توازن برقرار کنند و اگر نیروها ضعف مهارتی داشتند با ارجاع به فنی و حرفه ی و سایر مراکز با توجه به سلایق شخصی آموزش دهند تا نیروی کار تقویت شود که در آن صورت در سایه تعاون و هم زیستی درست و منطقی قانونی می توانیم با معضل بیکاری برخورد کنیم.

موسسه چیوا یک موسسه حقوقی است که فرهنگ‌سازی کار؛ کاریابی مجازی از طریق سایت‌ها و اپلیکیشن ها؛ پیگیری فرصت‌های شغلی؛ آموزش نیروی کار و مشاوره شغلی به متقاضیان کار از جمله اهداف این موسسه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز