خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

دولت تدبیر و امید نگاه عمیقی به فرهنگ و هنر دارد

asdasd
کد خبر : ۴۷۷۵۰۵

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان گفت: دولت تدبیر و امید نگاهی عمیق به فرهنگ و هنر دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حنان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان که در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه این استان سخن می گفت، عملکرد خود را در دو بخش به تشریح رویکردها و عملکرد دولت در مورد مسائل فرهنگی و هنری و پرسش و پاسخ با اصحاب رسانه مطرح کرد.

وی بحث خود را با ذکر این نکته که: خوشحال هستم در دولتی که مورد تایید عقلای کشور و نظام است سکان دار فرهنگ و هنر شده ام، آغاز کرد.

دکتر حنان در ادامه افزود: خوشبختانه اندیشمندان کشور این دولت را به دور از هرگونه تعصب جناحی از ابتدا حمایت کردند و ما کماکان شاهد این حمایت ها هستیم.

ایشان با بیان این که ما این روزها شاهد تهاجمات و حمله های زیادی به دولت از سوی کسانی که مصلحت فردی و جناحی را بر مصلحت نظام ترجیح می دهند، هستیم تاکید کرد: این حمله ها و تهاجمات نشات گرفته از تفکرات افراطی است و متاسفانه این تفکرات در طول تاریخ اسلام بوده و هستند.

حنان ادامه داد: نگاه دولت تدبیر و امید به مسائل مختلف نگاهی مثبت و عقلانی است و تنها با نگاه عقلانی و اعتدال می توان واقعیات را دید، تغییر کرد و به دنبال آرمان ها بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یکی از آسیب های مهم درمسائل فرهنگی را عدم شفافیت بین مرزهای مسئولیت و اختیار دانست و گفت که نگاه این دولت به فرهنگ در همین راستا است.

وی توجه به تنوعات حوزه فرهنگ و هنر را یکی دیگر از رویکرد های این دولت بیان کرد و تلاش برای در نظر گرفتن ذائقه جوانان و مردم در عرصه های مختلف را از الزامات دانست و گفت: ما باید در همه  عرصه ها متناسب با این تنوع ها و تغییر ها پیش برویم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دکتر حنان در بخش تشریح عملکرد دولت در رابطه با مسائل فرهنگی و هنری سخنان خود را به چهار بخش گزارش عملکرد فرهنگی، هنری، قرآنی و عمرانی یا زیرساخت های فرهنگی تفکیک کرد و گزارشی آماری در رابطه با هریک ارائه داد و درپایان جلسه به سئوال برخی از اصحاب رسانه و مطبوعات پاسخ داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز