خبرگزاری کار ایران

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خبرداد:

پاسخگویی مدیران استان به مردم در نمایشگاه دولت

asdasd
کد خبر : ۴۰۳۰۱۸

مسئول کمیته تبلیغات و فرهنگی هنری ستاد بزرگداشت هفته دولت، از حضور کلیه مدیران دستگاه های استان در نمایشگاه دستاوردهای دولت و پاسخگویی به مردم و رسانه ها خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ، احد جاودانی در جلسه هماهنگی تیم اجرایی این نمایشگاه، اظهار داشت: طبق یک جدول زمان بندی که با هماهنگی استانداری مازندران تنظیم شده است، کلیه مدیران دستگاه های اجرایی استان در یکی از روزهای برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دولت، به همراه معاونان خود در غرفه خود حضور یافته و ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و فعالیت های دستگاه تحت مدیریت خود، پاسخگوی سئوالات مردم و رسانه ها خواهند بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران یادآور شد: زمان حضور مدیران دستگاه ها در نمایشگاه، از قبل برای اطلاع مردم و خبرنگاران اعلام شده و در پایان نمایشگاه نیز، گزارشی از حضور و ارتباط مسئولین با مردم در نمایشگاه دستاوردهای دولت به استانداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، ارائه می شود.  

وی همچنین تأکید کرد: غرفه های برتر نمایشگاه، بر اساس کیفیت ارائه عملکرد دستگاه ها و ارتباط مطلوب با بازدیدکنندگان انتخاب شده و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.  

نمایشگاه دستاوردهای دولت در استان مازندران، از ٢ شهریور ١٣٩٥ در مجتمع فرهنگی و هنری ساری واقع در میدان امام خمینی (ره) این شهر برگزار می شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز