خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار لرستان؛

سرپرست معاونت سیاسی استانداری لرستان معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۴۳۳۰۳۳

در مراسمی با حضور استاندار لرستان، حبیب ‌الله خجسته‌ پور با حفظ سمت فرمانداری خرم آباد به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، استاندار لرستان در آیین تودیع و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی خود در استانداری لرستان گفت: سید سعید شاهرخی کارهای بزرگی را در مسئولیت معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان انجام داده است.

هوشنگ بازوند، شاهرخی را از قوی ترین معاونان سیاسی کنونی کشور دانست و افزود: برای جایگزینی این مسئولیت٬ نیروهای غیربومی فراوانی به من پیشنهاد شد اما از آنجا که اعتقاد و انتخاب نخست من استفاده از ظرفیت ها و نیروهای بومی بود٬ حبیب الله خجسته پور را به این سمت منصوب کردم.

وی ضمن قدردانی از زحمات شاهرخی، خجسته پور را به عنوان معاون سیاسی٬ امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان معرفی کرد و گفت: خجسته پور در انتخابات گذشته عملکرد بسیار خوبی داشت و در حوزه های اجتماعی و اقتصادی مثبت عمل کرده است.

معاون سابق سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان در این آیین با تشکر از زحمات استاندار لرستان اظهار کرد: خدا را شاکرم که توفیق خدمت در دولت راستگویان را پیدا کردم و از این به بعد نیز تلاش می کنم در این راه گام بردارم.

سعید شاهرخی با بیان اینکه در استان لرستان میانگین تصدی معاونت سیاسی استانداری دو سال و نیم بوده است، افزود: از اینکه توانستم بیش از سه سال در خدمت مردم ولایتمدار و عزیز لرستان باشم٬ به خود می بالم.

حبیب الله خجسته پور سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان نیز گفت: 33 ماه در فرمانداری خدمتگزاری کردم که در این مدت اگر راهنمایی ها و کمک های استاندار و معاون سیاسی نبود٬ طی طریق بسیار دشوار می شد.

وی افزود: امیدوارم همه ما چه به عنوان مدیر و چه در مقام شهروند بتوانیم مکارم اخلاق را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهیم و با کمک هم لرستان را آبادتر کنیم.

گفتنی است سید سعید شاهرخی معاون سیاسی پیشین استانداری لرستان با حکم وزیر کشور به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین منصوب شده است.

خجسته پور با حفظ سمت فرمانداری خرم آباد، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز