خبرگزاری کار ایران

اعزام گروه دوم خبرنگاران لرستانی جهت پوشش اخبار هفته فرهنگی اقتصادی استان

نایب رییس خانه مطبوعات لرستان گفت: گروه دوم خبرنگاران استانی جهت پوشش اخبار هفته فرهنگی اقتصادی لرستان و برگزاری مراسم هفته فرهنگی چهارشنبه به تهران اعزام می‌شوند.

حسن نجفوند روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خرم آباد افزود: گروه اول در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه 25 و 26 مرداد ماه برای مراسم افتتاحیه در تهران حاضر خواهند شد و گروه دوم نیز  از روز چهارشنبه 27 مرداد ماه تا پایان نمایشگاه برای مراسم اختتامیه در نمایشگاه حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به لزوم حضور خبرنگاران استان برای شرکت و پوشش اخبار این رویدار بزرگ فرهنگی، اظهار داشت: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده ، خبرنگارانی که تمایل دارند می توانند تا پایان روز سه شنبه جهت ثبت نام به خانه مطبوعات لرستان یا واحد مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان مراجعه کنند.

وی با اعلام این که هیچگونه تفاوتی بین گروه اول و دوم برای حضور خبرنگاران در هفته فرهنگی وجود ندارد، اظهار داشت: همچنین به رسانه هایی که بیشترین پوشش خبری به طور کمی و کیفی از این مراسم داشته باشند، مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

به گزارش ایلنا، اعزام خبرنگاران به هفته فرهنگی باحاشیه هایی همراه بوده است.

ابتدا یک گروه 35 نفره به این اردو اعزام شدند که از جانب عده ای حاشیه ساز  گفته شده بود نورچشمی ها به این اردو و مراسم اعزلم شده اند و عده ای انتخاب افراد برای حضور در این مراسم را گزینشی و دل بخواه دانسته اند.

البته خانه مطبوعات با اعزام گروه دوم به مراسم هفته فرهنگی ،به این حرف و حدیث ها پایان داده است و از تمامی خبرنگارانی که تمایل دارند برای حضور در این مراسم دعوت به عمل آورده است.

گزارش از سجاد آریان پور 

کد خبر : ۴۰۰۷۸۱