خبرگزاری کار ایران

مشاور مدیر عامل منطقه آزاد کیش؛

لزوم توجه بیشتر رسانه بر عملکردهای منطقه آزاد کیش

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۳۶۴

ماموریت کیش توسعه صنعت گردشگری و جذب سرمایه گذار برای اجرای پروژه های گردشگری است که معتقدم رسانه می توانند به تحقق این هدف سرعت ببخشند.

مشاور مدیر عامل منطقه آزاد کیش با اشاره به نقش رسانه ها در افزایش سرمایه گذاری و رشد صنعت گردشگری در کیش، گفت: ماموریت کیش توسعه صنعت گردشگری و جذب سرمایه گذار برای اجرای پروژه های گردشگری است که معتقدم رسانه می توانند به تحقق این هدف سرعت ببخشند.

مرتضی بلوکی در گفت و گو با ایلنا با بیان اینکه رسانه و مطبوعات نقش پررنگی در افزایش فرصت های سرمایه گذاری در جزیره گردشگری کیش دارند، اظهار کرد: در شرایطی که رکود بر تمام فعالیت های اقتصادی کشورمان سایه انداخته است، خوشبختانه کیش حال و روز خوبی دارد و پیشرفت فیزیک تمام پروژه های عمرانی و اقتصادی با سرعت خوبی در حال انجام است.

وی ادامه داد: بنابراین در این شرایط می طلبد رسانه ها همانطور که ضعف ها را مورد انتقاد قرار می دهند، نقاط مثبت و عملکردهای قابل قبول را هم پوشش دهند.

بلوکی با اشاره به رویکرد عمرانی رییس منطقه آزاد کیش در اجرای برنامه ها و اهداف تاکید کرد: خوشبختانه با توجه به اینکه رییس منطقه آزاد کیش سابقه زیادی در اجرای پروژه های عمرانی دارد، از زمان مدیریت ایشان تقاضای سرمایه گذاری بر روی پروژه های عمراین افزایش یافته است.

مشاور مدیر عامل منطقه آزاد کیش با اشاره به برگزاری نمایشگاه ها و همایش های ملی و بین الملی در این منطقه گفت: معتقدم این حجم از برگزاری نمایشگاه ها و همایش ها که همواره با استقبال خوبی از سوی شرکت کنندگان مواجه شده است از نقاط مثبت عملکرد منطقه آزاد کیش محسوب می شود و می طلبد که رسانه ها در این باره اطلاع رسانی بیشتری انجام دهند.

وی تا کید کرد: امروز کیش به واسطه فرمایش مقام معظم رهبری و توجه خاص ایشان به توسعه صنعت گردشگری و فراهم آوردن شرایط مناسب برای برگزاری همایش ها و نمایشگاه ها در این حوزه از اهمین بالایی برخوردار شده و به یکی از برترین مقاصد گردشگر کشورمان تبدیل شده است.

بلوکی با بیان اینکه در حال حاضر منطقه آزاد کیش آمادگی هر گونه ارائه خدمات و فراهم کردن شرایط برای جذب سرمایه گذاران در حوزه گردشگری و سرمایه گذاری بر روی بخش های خدماتی را دارد، گفت: امیدوترم با همکاری رسانه ها و انعکاس اخبار و خدمات مدیران جهادی منطقه آزاد کیش، فرصت های سرمایه گذاری در این جزیره بیشتر از پیش افزایش یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز