خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان:

نقش کارگران در تحقق اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل بسیار ویژه است

نقش کارگران در تحقق اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل بسیار ویژه بوده چرا که احساس مسئولیت کارگران و کارفرمایان در امر کار و تولید، مهم‌ترین اقدام در این زمینه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، علی آشتاب روز شنبه در جمع اعضای تشکل‌های کارگری، کارفرمایی، کارگران، تعاونگران و مدیران و مسئولان شوراهای هماهنگی رفاه استان افزود: با تولید رقابتی، کار شایسته و وجدان کاری، کارگران و کارفرمایان می‌توانند شرایط رشد اقتصادی و سرمایه‌گذاری را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه دولت باید تسهیل‌گر شرایط کار و تولید باشد، اظهار کرد: تسهیل شرایط و ضوابط کار و تولید در کنار ترویج فرهنگ مصرف کالای داخلی، زمینه‌ساز تحقق اقتصاد مقاومتی است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان افزود: مصرف کالای داخلی باید به یک دستور فرهنگی ویژه تبدیل شود.

وی تصریح کرد: کارگروه‌ها، کانون‌ها و تعاونگران که اضلاع تشکیل دهنده تحقق اقتصاد مقاومتی هستند باید به این موضوع توجه کنند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به چالش‎های پیش روی تحقق اقتصاد مقاومتی در لرستان عنوان کرد: بیکاری، فقدان سرمایه‌گذاری کلان و کمبود منابع بانکی در استان از مهترین چالش‌های توسعه اقتصادی است.

وی تصریح کرد: در این راستا تسهیل شرایط برای تولید، امور کارگری و کارفرمایی و تعاونی‌ها در سال ۹۵ به صورت ویژه پیگیری می‌شود.

کد خبر : ۳۶۶۴۱۵