خبرگزاری کار ایران

دیدار مدیران ادارات کل تعاون و بهزیستی لرستان ازمرکز سالمندان صدیق

به مناسبت آغاز هفته کارو کارگر، جمعی از مدیران و معاونین ادارات کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان با سالمندان مقیم در مرکز نگهداری صدیق خرم آباد دیدار و از آنها دلجویی کردند.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایلنا در خرم آباد، جمعی از مدیران و معاونین ادارات کل تعاون کار و رفاه اجتماعی و بهزیستی لرستان به مناسبت آغاز هفته کار و کارگر با سالمندان مقیم در مرکز نگهداری صدیق خرم آباد دیدار و با اهداء شاخه گل از آنها دلجویی کردند.

"علی آشتاب" مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان لرستان در این مراسم خدمت به سالمندان و افراد ناتوان را ایثار توصیف کرد و افزود: این عمل شایسته دارای اجر معنوی و بس بزرگی است که هر انسانی قادر به انجام آن نیست.

" ذبیح اله نادمی" قائم مقام مدیرکل بهزیستی لرستان نیز در این دیدار از زحمات مدیران و پرسنل مرکز قدرانی و کار آنها را سخت ،ستودنی و مایه افتخار دانست.

شایان ذکر است در این دیدار " علی آشتاب" مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی " ذبیح اله نادمی" قائم مقام مدیرکل بهزیستی لرستان " حمید رضا درویش پور" مدیریت اجتماعی تعاون کار "فاطمه زهرا توکلی" معاون توانبخشی بهزیستی لرستان در جریان آخرین وضعیت سالمندان قرار گرفتند و با اهدا شاخه گل از زحمات مسئولان و پرسنل سرای سالمندان صدیق نیز تقدیر و تشکر کردند.

کد خبر : ۳۶۴۸۰۲