خبرگزاری کار ایران

رضا آریایی اعلام کرد:

خسارت 4 هزار میلیاردی به لرستان بر اثر سیلاب اخیر

asdasd
کد خبر : ۳۶۳۵۶۵

مدیرکل مدیریت بحران لرستان گفت: سیلاب اخیر بیش از 4 هزار میلیارد ریال خسارت به بخش‌های مختلف لرستان وارد کرده است

به گزارش عصر چهارشنبه خبرگزار ایلنا در خرم آباد، رضا آریایی به میزان خسارت های سیلاب اخیر در استان لرستان اشاره کرد و افزود: در مجموع براساس اعلام دستگاه‌های اجرایی لرستان میزان کل خسارت های سیلاب در لرستان 4 هزار و ۴۳۶ میلیارد ریال بوده است.

وی اظهار داشت: سیلاب اخیر دو هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال به راه ها، پل ها، ابنیه فنی، خطوط انتقال برق، آب شرب، معابر شهری و روستایی و همچنین پروژه های عمرانی لرستان وارد کرده است.

آریایی همچنین از خسارت سیلاب به دو هزار و ۸۰ واحد مسکونی روستایی لرستان خبر داد و بیان داشت: همچنین در استان شاهد فوت یک نفر بر اثر رعد و برق بودیم.

وی عنوان کرد: همچنین با وقوع سیلاب شاهد خسارت ۹۷۰ میلیارد ریالی به تاسیسات انتقال آب کشاورزی، سدها و بندهای کوچک خاکی، کانال های آب بر و ایستگاههای پمپاژ کشاورزی استان بودیم.

مدیر کل مدیریت بحران لرستان با اشاره به خسارت سیلاب به ۲۹ دستگاه ماشین آلات سبک شهروندان لرستانی بیان داشت: همچنین در جریان سیلاب اخیر هزار و ۵۵۰ واحد تجاری و مسکونی شهری همراه با لوازم زندگی در استان دچار خسارت شدند.

وی بیان داشت: لیست کامل خسارت های وارد شده در قالب جداول و ضمایم پیوست برای معاون اول رئیس جمهور، وزیر کشور، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور ارسال شده است.

مدیر کل مدیریت بحران لرستان تصریح کرد: به محض تصمیم گیری و اتخاذ تدابیر لازم از طرف مسئولان کشوری، طرح موضوع در هئیت دولت، تصویب و ابلاغ اعتبارات برای جبران خسارت های وارد شده، اقدامات صورت گرفته به مردم اطلاع رسانی می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز