خبرگزاری کار ایران

استفاده از سوخت غیرمجاز باز هم حادثه آفرید؛

انفجار گاز ال.پی.جی خودروی پیکان جان پسر 3 ساله کوهدشتی را گرفت

asdasd
کد خبر : ۳۵۶۶۹۱

در پی انفجار گاز ال. پی. چی خودروی پیکان سواری در شهرستان کوهدشت پسر بچه سه ساله‌ای جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم‌آباد، در پی اعلام مرکز 110 مبنی بر یک فقره آتش‌سوزی خودرو در سطح شهرستان کوهدشت  ماموران کلانتری 11 شهرستان کوهدشت بلافاصله در محل حاضر شدند.

با حضور ماموران در محل، راننده خودرو به آنان مراجعه و اظهار داشت: به همراه خانواده‌ خود جهت خرید به نمایشگاه بهاره آمده که به هنگام پارک خودرو پسر سه ساله و دختر هفت ساله‌اش داخل خودرو بوده‌اند.

این خبر حاکی است، با تلاش شهروندان دو نفر مصدوم از خودرو بیرون آورده شدند که پسر سه ساله به علت شدت جراحات سوختگی فوت و دختر هفت ساله برای مداوا توسط اورژانس به بیمارستان امام خمینی کوهدشت انتقال یافت.

حریق توسط ماموران آتش‌نشانی مهار و با بررسی های به عمل آمده مشخص شد، خودرو دارای سیستم گاز «ال پی جی» بوده است.

 به گزارش ایلنا، استفاده و نصب سوخت غیر مجاز در خودرو تاکنون حوادث بی شماری را به وجود آورده و باعث جان باختن افراد زیادی شده است.

سوختگیری با سیلندرهای گاز مایع خطری جدی است که طی سال‌های اخیر خودروهای حامل این سیلندر ها را به بمب های متحرک در سطح شهرها، جاده ها و روستاها تبدیل کرده است.

نصب سیلندر گاز مایع بر روی خودرو کاری غیر مجاز و بسیار خطرناک است که علاوه بر غیر قانونی بودن آن سلامت و امنیت شهروندان را به خطر انداخته است. 

این نوع سوختگیری بدون رعایت نکات ایمنی در حاشیه شهر ها به وفور دیده می شود و هر روز بر تعداد آنها افزوده می شود. 

بروز حوادث متعدد در شهرهای کشور در سال های اخیر نشان دهنده درصد بالای ریسک استفاده از اینگونه سوخت رسانی غیر مجاز است و هر چند که در این خصوص هشدار بسیار داده شده اما هیچ گاه میزان استفاده از ال پی جی در شهرهای استان کاهش نیافته است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز