خبرگزاری کار ایران

با پایان زمان قانونی و باقی‌مانده تبلیغات انتخابات؛

حضور پرشور هواداران جریان اصلاح‌طلبی در لرستان به اوج رسید

asdasd
کد خبر : ۳۵۰۲۷۴

با نزدیک شدن به پایان زمان قانونی تبلیغات رسمی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، حضور پرشور هواداران جریان اصلاح طلبی در لرستان به اوج رسید.

به گزارش ایلنا، در آخرین ساعات از زمان قانونی و باقی تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری مراسمی با حضور غلامحسین کرباسچی، محمد رضایی رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاح طلبان، جمع کثیری از چهره‌های شناخته شده جریان اصلاح طلبی در لرستان با حضور دو کاندیدا و هوادارانشان در مسجد بعثت شهرستان خرم آباد برگزار شد.

بسیاری از چهره‌ها و فعالان سیاسی اصلاح طلب در این مراسم گردهم آمده بودند، هواداران دو کاندیدای اصلاح طلب با سر دادن شعارهایی در حمایت از کاندیدا‌ها، سر دادن شعار زنده باد اصلاحات، زنده باد خاتمی و ذکر صلوات اوج حمایت و حضور خود را از جریان اصلاح طلبی اعلام داشتند.

شامگاه چهارشنبه شهرستان خرم آباد شاهد حضور پرشور هواداران جریان اصلاح طلبی در حمایت از دو کاندیدای اصلاح طلب آقایان بهزاد مومنی مقدم و محمد بیرانوندی بود. هواداران جریان اصلاح‌طلبان لرستان با شعار گام دوم و انتخاب رنگ بنفش به عنوان نماد خود حضور و شعور سیاسی خود را به عرصه ظهور رسانده بودند.

 از بعد از ظهر روز چهارشنبه خیابان انقلاب شهرستان خرم آباد، محل استقرار ستادهای نامزدهای انتخابات به دلیل ازدحام بیش از حد مردم خیابان انقلاب توسط نیروی انتظامی در مقاطعی مسدود و از تردد وسائل نقلیه جلوگیری به عمل می‌آمد.

طرفداران برخی از نامزد‌ها نیز با خودروهای پوشیده از عکس نامزد‌ها و یا موتورسیکلت در حالی‌که عکس نامزد‌ها را در دست داشتند در سطح شهر حرکت می‌کردند.

تلاش دیگر نامزد‌ها و طرفداران آن‌ها نیز برای جلب آرای مردم به اشکال متنوعی برگزار شد، تا ‌‌نهایت استفاده را از تنها فرصت باقی مانده برای تبلیغات ببرند.

 داوطلبان نمایندگی مجلس دهم با سخنرانی برنامه‌های خود را در مدت زمان باقی مانده اعلام کردند.

عده‌ای از کاندیدا‌ها نیز چهره‌های مطرح جریانات سیاسی را دعوت کرده بودند تا از آنان حمایت کنند، حامیان داوطلبان نمایندگی نیز با در دست داشتن تصاویر کاندیدای مورد نظر خود حمایت خود از این نامزد‌ها اعلام می‌کردند.

بلندگوهای تبلیغی با عبور از کوچه‌ها و خیابان‌های شهرستان مردم را به مجالس سخنرانی کاندیدا‌ها دعوت می‌کردند.

 بنر، پوس‌تر و عکس نامزد‌ها بر جایگاه‌های تعیین شده، درختان، تیر برق‌ها، تابلو‌ها و علائم راهنمایی و رانندگی و حتی کف خیابان‌ها را پر کرده بود و بسیاری از هواداران نیز با انتخاب یک رنگ خاص و در دست داشتن پرچم‌های رنگی، بادبادک و نشان دادن عکس‌های کاندیدای مورد حمایت خود و سر دادن شعارهایی خاص در وصف کاندیدای مورد علاقه‌شان تجمع کرده بودند.

با امید به اینکه هفتم اسفند شاهد حضور سبز و گرم ملت در عرصه انتخابات باشیم و این حضور منجر به ورق زدن حماسه و برگ زرینی دیگر در تاریخ سیاسی کشور شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز