خبرگزاری کار ایران

در مجمع تشخیص مصلحت نظام

دو بند دیگر سیاست‌های کلی انتخابات تصویب شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۷۱۲

بهره‌مندی داوطلبان در تبلیغات انتخاباتی با تقسیم برابر و عادلانه، متناسب با امکانات در هر انتخابات حسب مورد از صداوسیما و دیگر رسانه‌های دولتی و عمومی٬ یکی از بندهای تصویب‌شده در این جلسه بود.

دو بند دیگر از سیاست‌های‌ کلی انتخابات در مجمع تشخیص مصلحت نظام تصویب شد.

به گزارش ایلنا؛ بررسی و تدوین سیاست‌های کلی انتخابات، در جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ادامه یافت و دو بند دیگر از این سیاست‌ها به تصویب رسید.

در این جلسه که علاوه بر اکثریت اعضا، وزرای اطلاعات، کشور و دادگستری، رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی و رئیس سازمان صداوسیما نیز حضور داشتند، پس از طرح مصوبات پیشنهادی کمیسیون سیاسی، دفاعی و امنیتی مجمع تشخیص مصلحت نظام، اعضا در خصوص موارد مطرح شده، به بحثو بررسی پرداختند و موارد ذیل به تصویب رسید:

۱) انتخابات مجلس شورای اسلامی و شهر و روستا در مرحله اول با اکثریت مطلق آرا و در مرحله دوم با اکثریت نسبی خواهد بود.

۲) بهره‌مندی داوطلبان در تبلیغات انتخاباتی با تقسیم برابر و عادلانه، متناسب با امکانات در هر انتخابات حسب مورد از صداوسیما و دیگر رسانه‌های دولتی و عمومی.

ادامه این بحثدر جلسات آینده مجمع تشخیص مصلحت نظام پیگیری خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز