خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بهزیستی لرستان:

بهزیستی به مسائل اجتماعی رویکردی پیشگیرانه دارد

asdasd
کد خبر : ۳۴۸۳۳۶

مدیر کل بهزیستی لرستان و جمعی از معاونین و مدیران ستادی در سفر یک روزه به کوهدشت با امام جمعه ، فرماندار و کارکنان بهزیستی شهرستان کوهدشت دیدار کرد و از نزدیک با مسائل و مشکلات حوزه بهزیستی آشنا شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا درخرم آباد، دکتر اسداله حیدری مدیرکل بهزیستی لرستان و جمعی از معاونین و مدیران ستادی به منظور بررسی مسائل و مشکلات اداره بهزیستی کوهدشت به این شهرستان سفر کرد و با امام جمعه، فرماندار و کارکنان بهزیستی شهرستان دیدار کرد.

وی در دیدار با امام جمعه شهرستان کوهدشت گفت: ما معتقدیم بنیانگذار پرستاری حضرت زینب (س) و بزرگترین و اولین مددکار اجتماعی حضرت علی (ع) است بنابر این مفتخریم با این بینش، در بهزیستی کار کنیم که با پشتوانه مذهبی و نگرش‌های اعتقادی به مسائل اجتماعی توجه شود.

مدیرکل بهزیستی در ادامه اظهار داشت : بهزیستی یکی از دستگاه‌های متولی رفاه اجتماعی است که یکی از شعارهای اساسی انقلاب و حضرت امام (ره) بوده و همواره تاکید ایشان توجه به اقشار آسیب پذیر و طبقه فرودست بعنوان ولی نعمتان خود، بوده است.

دکتر حیدری با تبیین وظایف بهزیستی افزود: خوشبختانه رویکرد دولت تدبیر و امید و ریاست بهزیستی کشور ، نگاه عالمانه و پیشگیرانه به مسائل اجتماعی است چون معتقدیم با پیشگیری از مسائل و آسیب های اجتماعی می‌توان از طلاق، اعتیاد ، کودک خیابانی و کار و... جلوگیری کنیم.

مدیرکل بهزیستی همچنین تعصبات قومی و قبیله ای را یکی از عوامل مهم اختلالات ژنتیکی در بروز معلولیت‌ها عنوان و تصریح کرد: بسیاری از خانواده‌ها با انجام یک مشاوره ساده ژنتیک می‌توانند از بروز معلولیت‌ها پیشگیری کنند.

دکتر حیدری در دیدار با کارکنان بهزیستی شهرستان کوهدشت از نزدیک با مسائل و مشکلات آنها آشنا و در خصوص رفع این مشکلات قول مساعد داد و در پایان نیز با جمعی از مددجویان دیدار و در خصوص رفع مشکلات این افراد دستوراتی صادر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز