خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولان استانی؛

رئیس جدید اداره بهزیستی پلدختر معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۳۲۸۵۵۶

طی مراسمی با حضور مدیرکل سازمان بهزیستی استان لرستان ،امام جمعه ،فرماندار و جمعی از مسئولان محلی ، رئیس جدید اداره بهزیستی شهرستان پلدختر معرفی شد .

به گزارش خبرنگارایلنا در پلدختر ، امام جمعه پلدختر در مراسم معارفه رئیس جدید بهزیستی این شهرستان، گفت: آنچه در روایات اشاره شده خدمت رسانی است و انسان هنگامی که مسئولیتی دارد باید به مردم خدمت کند زیرا مسئولیت هم خدمت است و هم تهدید به شمار می رود .

حجت الاسلام محمد سوری افزود: اگر انسان بتواند خدمت کند و این کار را انجام ندهد و  به وظیفه خود عمل نکند تهدید است واز طرف دیگر مسئولیت فرصت است که در فضا و فرصتی که نظام اسلامی ایجاد کرده، خدمت کند .
 
فرماندار پلدختر گفت: تودیع و معارفه یک تولد و یک مرگ است و زمینه ساز آن تولد است که باید خدمت کنیم و از تودیع دلتنگ نشویم .

نورالدین درمنان افزود: وقتی انسان ورود پیدا می کند و قرار است مسئولیت اداره ای را عهده دار شود باید بتواند گره‌ای را بگشاید و خدمت بی منت انجام دهد که این خدمت به جامعه معلولان خیلی ارزشمند است .

مدیر کل سازمان بهزیستی استان لرستان گفت: توسعه و آسیب های اجتماعی با معلولیت ها رابطه مستقیم دارد یعنی هر چه جامعه توسعه یافته تر باشد ، میزان آسیب های اجتماعی کمتر و میزان معلولیت ها نیز کاهش می یابد و عکس این موضوع هم صادق است .

اسدالله حیدری افزود: کار و حیطه فعالیت بهزیستی تنها به معلولیت ها خلاصه نمی شود بلکه پیشگیری از آسیب های اجتماعی هم از وظایف ذاتی این سازمان است .

در این مراسم  ، برزو الیاس‌زاده به عنوان رئیس جدید اداره بهزیستی شهرستان پلدختر معرفی شد و از خدمات  16 ماهه فریدون شعاعی رئیس پیشین این اداره قدردانی شد.

برزو الیاس زاده ، پیش از این ریاست مجتمع خدمات بهزیستی شهید فیاض بخش خرم آباد را به عهده داشته است .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز