خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد لرستان خبرداد:

ارائه خدمات به 32 هزار خانوار نیازمند لرستانی توسط مراکز نیکوکاری

کد خبر : ۳۴۷۰۵۰

مدیرکل کمیته امداد لرستان از جذب 126 هزار و 447 نفر حامی نیکوکار و شناسایی 32 هزار و 299 خانوار نیازمند هم‌استانی در 25 مرکز نیکوکاری سطح شهرستان‌های این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم‌آباد، جاسم محمدی فارسانی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان لرستان امروز در جمع خبرنگارن با اشاره به نقش اساسی مراکز نیکوکاری در کمک به نیازمندان، اظهار داشت: راه‎اندازی مراکز نیکوکاری و واگذاری امور به مردم نقش مهمی در سرعت بخشی کمک به نیازمندان داشته است.

وی با اشاره به این‌که 25 مرکز نیکوکاری در استان فعالیت می‌کند، افزود: مراکز نیکوکاری مراکزی هستند که در شهرها و مناطق مختلف کشور راه‌اندازی شده‌اند تا مردم در این مراکز به انجام امور خیر و کمک به هم‌نوعان‌شان بپردازند.

محمدی‌فارسانی با اشاره به این‌که کمیته امداد در مرکز نیکوکاری تنها نقش نظارتی دارد، بیان کرد: این مراکز با هدف ارائه خدمات توسط  اهالی محله‌ها به نیازمندان و مردمی شدن مشارکت‌های مردمی، دریافت کمک‌های نقدی(صدقات) و غیرنقدی، جذب نیروهای افتخاری در مراکز نیکوکاری افتتاح شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان لرستان، این مراکز در طول فعالیت دو ساله خود در استان تاکنون توانسته‌اند تعداد 32 هزار و 300 خانوار نیازمند را که جمعیتی حدود 103 هزار و 934 نفر  را شامل می‌شود شناسایی  و خدمات مناسبی به آنها ارائه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز