خبرگزاری کار ایران

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد کشور در زنجان:

مراکز نیکوکاری پیشخوان خدمات امداد هستند

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۷۳۰

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد کشور گفت: مراکز نیکوکاری پیشخوان خدمات امداد هستند.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد کشور، گفت: با توجه به شرایط موجود باید طرح همیار مددکار مورد توجه قرار گرفته و در این راستا فعالیت کنیم.

به گزارش ایلنا از زنجان، علی محمد ذوالفقاری در جلسه تودیع ومعارفه قائم مقام و معاونان حمایت و سلامت کمیته امداد ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر و مبعثپیامبر اکرم(ص) گزارشی مبسوط از وضعیت جامعه تحت حمایت کمیته امداد در سطح کشور ارائه کرد.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد کشور گفت: مشخص شدن وضعیت نیازهای مختلف مددجویان موجب ارائه خدمات بهتر و برنامه ریزی اصولی در این راستا خواهد شد.

این مسئول کشوری در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر ۵۰ درصد مددجویان امداد درمناطق محروم ساکن هستند، بیان کرد: درارائه خدمات باید مناطق محروم در اولویت قرار گیرند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بحثشبکه‌های نیکوکاری نیز اشاره داشت و گفت: باید ببینیم هدف از تاسیس این مراکز چیست؟

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد کشور با بیان اینکه صرف فعالیت مراکز نیکوکاری بحثحامی یابی و یا فعالیت صرف به صورت یک شبکه سخت افزاری نیست، توضیح داد: یکی از فعالیت‌های این مراکز باید شناسایی نیازمندان باشد، چرا که امداد هیچگاه به دنبال شناسایی نیازمند نبوده و اغلب افرادی که به این نهاد مراجعه می‌کنند یا از طریق شخص خاصی معرفی شده و یا خودشان به امداد مراجعه کرده‌اند.

این مسئول کشوری با تشریح فعالیت مراکز نیکوکاری افزود: امروز شبکه‌های نیکوکاری، حکم پیشخوان امداد را دارند.

ذوالفقاری در ادامه با اشاره به طرح بحثمددکار محوری و تشریح فعالیت‌های مددکاران بیان کرد: مددکار باید در هر زمان از حال مددجو آگاه باشد و براساس نیاز آن‌ها ارائه خدمات کند.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد کشور در بخش پایانی سخنان خود با تاکید بر دخالت خود مددجویان در حل مشکلات بیان کرد: با توجه به شرایط موجود باید طرح همیار مددکار مورد توجه قرار گرفته و در این راستا فعالیت کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز