خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان خبر داد

کسب دو مدال طلا و سه دیپلم افتخار توسط تیم مهارتی فنی و حرفه‌ای لرستان

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان گفت: تیم مهارتی لرستان در شانزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور دو مدال طلا و سه دیپلم افتخار بدست آورد.

رحمان قلاوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خرم آباد افزود: تیم مهارتی فنی و حرفه‌ای لرستان برای رقابت و شناسایی نخبگان مهارتی جوانان 21تا 23 سال کشور در این مسابقات حضور یافتند که محمد محبی‌نژاد در رشته مهارتی کنترل صنعتی و محمدحسینی راد در رشته مهارتی طراحی و توسعه به مدال طلا، دانیال جودکی سلطان آبادی در رشته جوشکاری، زینب بوالحسنی در رشته قنادی/شیرینی پزی وحمیرا قربانی نژاد در رشته فناوری مد دیپلم افتخار یا مدالیون را کسب کردند.

وی اظهار کرد: توسعه فرهنگ کار و مهارت آموزی، تشویق جوانان برای رقابت سالم و فراهم آوردن زمینه اشتغال مولد و پایدار، ایجاد فضای رقابتی بین جوانان و نیز بهبود کیفیت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در کنار ارتقاء استانداردهای مهارتی، از مهم‌ترین اهداف این‌گونه مسابقات است.

وی تصریح کرد: پس از برگزاری مرحله شهرستانی شانزدهمین مسابقات ملی مهارت یک تیم مهارتی از استان لرستان به مسابقات کشوری اعزام شدند و در 5رشته مهارتی موفق به کسب عناوین ارزشمندی شدند.

به گزارش ایلنا، شانزدهمین مسابقات ملی مهارت و انتخابی چهل وچهارمین مسابقات جهانی مهارت ابوظبی2017 از 11 تا 14 بهمن ماه سال جاری در استان البرز برگزار شد و  452 نفر از جوانان ماهر شامل383 نفر مرد و 69 نفر زن به رقابت پرداختند.

برگزیدگان نهایی شانزدهمین و هفدهمین مسابقات ملی مهارت پس از شرکت در اردوهای آماده‌سازی در رشته‌های منتخب پس از گذراندن اردوهای آماده‌سازی به چهل و چهارمین مسابقات جهانی مهارت که در سال 2017 در کشور امارات متحده عربی برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

کد خبر : ۳۴۴۲۸۱