خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان :

رشد ۴۱ درصدی بودجه اعتبارات عمرانی لرستان برای سال آینده

asdasd
کد خبر : ۳۴۴۲۴۰

استاندار لرستان گفت : میزان اعتبارات عمرانی پیش بینی شده برای لرستان در لایحه بودجه سال ۹۵ حدود ۴۱ درصد نسبت به امسال رشد یافته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در بروجرد، هوشنگ بازوند ظهر پنج شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان بروجرد با تبریک فرا رسیدن ایام دهه فجر با اشاره به اعتبارات عمرانی لرستان در لایحه بودجه سال آینده افزود: بودجه اعتبارات عمرانی سال آینده برای لرستان602 میلیارد تومان پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه  ایران اسلامی  به  برکت  پیروزی  انقلاب  امروز  مقتدرترین  کشور در سطح منطقه است ، دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در ابعاد مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، عمرانی پیشرفتهای شگرفی داشته است که این پیشرفت از دستاوردهای پیروی انقلاب اسلامی ایران محسوب می شوند.

استاندار لرستان تصریح کرد: حضور پرشور مردم ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه امسال تجدید میثاق مجدد با آرمانهای امام(ره) و شهدای انقلاب اسلامی است.

هوشنگ بازوند همچنین توجه ویژه به مناطق محروم و محرومیت زدایی را از دیگر دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی ایران برشمرد واظهار داشت: خوشبختانه اقدامات مطلوب و موثری از سوی دولت در مناطق محروم کشور در راستای محرویمت زدایی در این مناطق صورت گرفته است.

تفاهم نامه همکاری بین قرارگاه خاتم الانبیا و همچنین وزارت بهداشت در حوزه بهداشت و درمان لرستان 

استاندار لرستان همچنین با اشاره به سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به لرستان اشاره کرد واظهار داشت: در پی این سفر تفاهم نامه همکاری بین قرارگاه خاتم الانبیا و همچنین وزارت بهداشت در حوزه بهداشت و درمان لرستان منعقد شد.

هوشنگ بازوند افزود: در قالب این تفاهم نامه مقرر شد که 149 مرکز بهداشتی و درمانی در لرستان احداث شود

وی گفت: در مجموع اعتبار در نظر گرفته شده برای احداث این مراکز بیش از 800 میلیارد ریال است.

بازوند همچنین از رشد گازرسانی به روستاهای لرستان طی دو سال گذشته نسبت به دولت قبل خبر داد و گفت: با اقدامات صورت گرفته تعداد روستاهای گاز رسانی شده لرستان امروز به بیش از 724 روستا رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز