خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان مطرح کرد:

بهره‌برداری از 944 پروژه در استان به مناسبت دهه‌فجر

asdasd
کد خبر : ۳۴۳۲۱۷

استاندار لرستان گفت: همزمان با آغاز ایام الله دهه فجر، 944 پروژه در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، مهندس هوشنگ بازوند درجمع خبرنگاران با بیان اینکه در ایام الله دهه فجر امسال 944 پروژه به بهره‎‌برداری می‌رسد، افزود: برای تکمیل و بهره‌برداری از این طرح ها 24هزارو530میلیارد ریال هزینه شده است. 

استاندار لرستان با اشاره به اینکه در سال 93، 920 پروژه به بهره‌برداری رسید، تصریح کرد: در دهه فجر سال 92، 413 پروژه به بهره‌برداری رسیده یعنی روند رشد در پروژه‌ها در طول این 3 سال مشهود است.

وی اظهار داشت: در سال 92، بابت 413 پروژه 245 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است. در سال 94 بابت 944 پروژه 2452 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است.

مهندس بازوند دهه فجر را فرصت مناسبی برای بیان خدمات نظام عنوان کرد و گفت: مسئولان در این ایام باید با حضور در بین مردم و تشریح دستاوردهای نظام، پاسخگوی سوالات مردم نیز باشند.

وی با تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر، انقلاب اسلامی را حاصل ایثار، رشادت و ایستادگی ملت و رهبری‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی و مهمتر از همه خون پاک هزاران شهید دانست و یادآوری کرد: وحدت و اتحاد بین مردم و مسئولان از دیگر عوامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی بود که باید همواره مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز