خبرگزاری کار ایران

مدیر امور برق بروجرد خبر داد:

بهره برداری از 25 پروژه برق بروجرد در دهه‌فجر

asdasd
کد خبر : ۳۴۰۸۸۱

مدیر امور برق بروجرد گفت: 25 پروژه این شرکت دهه‌فجر امسال به برکت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به بهره‎برداری می‎رسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در بروجرد، محمدعلی خسروی با بیان اینکه شرکت برق این شهرستان به‌ عنوان دومین شهر استان لرستان در خدمات‌رسانی در سال‌های اخیر انتخاب شده است، افزود:در شهرستان بروجرد دو هزار و 200 کیلومتر شبکه برق‌رسانی، دو هزار دستگاه ترانسفورماتور و 140 هزار مشترک برق وجود دارد.

وی اظهار داشت: 900 کیلومتر از شبکه برق فشار ضعیف شهرستان بروجرد تاکنون به کابل خودنگهدار تبدیل شده است، ادامه داد: باقی مانده این شبکه تا تابستان سال آینده به کابل خودنگهدار تبدیل می‎شود.

وی تصریح کرد: 196 روستای دارای سکنه این شهرستان از شبکه‌های برق‌رسانی برخوردار هستند.

خسروی افزود: شرکت برق شهرستان بروجرد از مشترکین خود 180 میلیارد ریال مطالبه دارد از مجموع این مطالبات سهم مشترکان خانگی شهری، واحدهای تجاری، صنعتی و ادارات دولتی به ترتیب دو، یک، پنج و بالغ بر شش میلیارد تومان است.

مدیر امور برق بروجرد خاطرنشان کرد: از مجموع پنج میلیارد تومان بدهی واحدهای صنعتی این شهرستان به این شرکت چهار میلیارد تومان مربوط به سه کارخانه نساجی، سامان کاشی و کاشی جم است.

خسروی یادآور شد: همچنین مشترکان خانگی روستایی و حوزه کشاورزی شهرستان بروجرد به ترتیب دو میلیارد و 600 میلیون و چهار میلیارد و 400 میلیون تومان به شرکت برق این شهرستان بدهی دارند.

وی از شناسایی 1900 مشترک غیرمجاز در شهرستان بروجرد در 10 ماهه سال جاری خبر داد و عنوان کرد: مبلغی معادل 600 میلیون تومان جریمه نقدی از این متخلفان به خزانه دولت واریز شده است.

مدیر امور برق بروجرد ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون 240 کنتور برق برای مشترکین جدید در این شهرستان نصب شده است. 

خسروی با اشاره به اینکه تاکنون 113 کیلومتر شبکه برق فشار ضعیف شهرستان بروجرد به کابل خودنگهدار تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: انجام این مهم کاهش 9 درصدی تلفات برق در این شهرستان را به دنبال داشته است.

وی اظهار کرد: همچنین در مدت یاد شده خاموشی‎ها در این شهرستان کاهش 31 درصدی داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز