خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان خبر داد

کارت‌های خرید کالا تا سقف 100 میلیون ریال برای بازنشستگان لرستانی صادر می‌شود

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: کارت‌های خرید کالا تا سقف 100 میلیون ریال برای بازنشستگان استان لرستان صادر می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، علی آشتاب ظهر شنبه در حاشیه جلسه هماهنگی اجرای طرح رفاه اجتماعی ایرانیان افزود: میزان پرداخت تسهیلات خرید کالا در این زمینه چهار برابر پایه حقوق  بازنشستگان خواهد بود و برای 40هزار بازنشسته لرستانی این طرح اجرا خواهد شد.

وی اظهار کرد: ارائه کارت‌های خرید کالای ۱۰ میلیون تومانی به بازنشستگان لرستان در دستور کار قرار گرفته است و بازنشستگان لرستانی می‌توانند برای دریافت این کارت کد ملی خود را به شماره تلفن ۱۰۰۰۱۴۲۲ ارسال کنند.

وی افزود: همچنین علاوه بر این راهکار می‌توانند به سامانه refahi.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام دریافت این کارت‌های ۱۰ میلیون تومانی خرید کالا اقدام کنند.

آشتاب با بیان اینکه ابتدا این کارت خرید کالا برای بازنشستگان صادر می‌شود افزود: در گام‌های بعدی این کارت‌ها به کارگران، کارکنان دولت و ... نیز اهدا می‌شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به هماهنگی‌های صورت گرفته با فروشگاه‌های زنجیره‌ای سطح استان لرستان برای ارائه کالاهای مدنظر بازنشستگان برای خرید گفت: در این راستا با پنج فروشگاه رفاه، اتکا، امکان، اسکات و فرهنگیان قرار داد همکاری در این زمینه منعقد شده است.

کد خبر : ۳۴۰۶۱۷