خبرگزاری کار ایران

مسافران گرفتار در برف و کولاک شدید در گردنه تیل کوه پلدختر نجات یافتند

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پلدختر گفت: چهار مسافر که در برف سنگین وکولاک شدید گردنه تیل کوه روستای تایی واقع در شرق این شهرستان با تلاش امدادگران هلال‌احمر و گروه راهداری نجات یافتند.

به گزارش خبرنگارایلنا در پلدختر، تیمور فریدونی در جمع خبرنگاران شهرستان پلدختر اظهار کرد: چهار مسافر که قصد داشتند از روستای سیرمواقع در شرق پلدختر به خرم آباد عزیمت کنند در حوالی امامزاده سیدعلی این شهرستان در برف سنگین و کولاک شدید گرفتار شدند.

وی افزود: این مسافران با دو دستگاه خودرو سواری پیکان و کامیونت ایسوزو در گردنه تیل کوه گرفتار شدند که با دریافت گزارش این حادثه از طریق ندای امداد به سرعت تیم‌های امدادی جاده‌ای که در حال آماده‌باش بودند با گروه راهداری شهرستان به محل حادثه اعزام شدند و عملیات امداد رسانی به خودروها را با موفقیت انجام دادند.

رئیس جمعیت هلال احمر پلدختر بیان کرد: گروه راهداری اداره راه و شهرسازی این شهرستان اقدام به بازگشایی جاده کرد و موجب شد تا ادامه مسیر برایرانندگان خودروها امکان پذیر شود.

وی عنوان کرد: جمعیت هلال احمر شهرستان پلدختر به طور شبانه روز آماده امداد و نجات در مناطق کوهستانی است و مردم و مسافران می‌توانند در مواقع اضطراری با شماره 112 ندای امداد و تماس گرفتم و نسبت به اطلاع رسانی و دریافت کمک‌های امدادی در شهرستان اقدام کنند.

کد خبر : ۳۳۷۳۱۵