خبرگزاری کار ایران

فرماندارپلدختر

تردد تانکرهای نفتکش عراقی زیرساخت‌های شهری را تخریب می‌کنند

فرماندار پلدختر گفت: تردد تانکرهای نفتکش عراقی زیرساخت‌های شهری را تخریب کرده و به محیط زیست منطقه آسیب می‌رسانند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در پلدختر، نورالدین درمنان در جلسه کارگروه اجتماعی - فرهنگی شهرستان افزود: این وسایل نقلیه سنگین عراقی به خاطر نبود جاده کمربندی از داخل شهر پلدختر عبور می کنند که سلامت شهروندان را به مخاطره می‌اندازند.

وی با بیان اینکه ما با تردد تانکرهای نفتکش عراقی مشکلی نداریم، افزود: تانکرها در شهر ایجاد ترافیک می‌کنند که باید در این باره حقوق شهروندان پلدختر رعایت شود.

وی همچنین به موضوع کیفیت نان در شهرستان پلدختر اشاره کرد وگفت: هنوز در مورد کیفیت نان آن طور که انتظار می‌رفت، اتفاق مثبتی روی نداده است بنابراین برای کیفیت بخشی به نان بیشتر تلاش شود.

وی با بیان اینکه روند کیفیت نان در شهرستان پلدختر بهبود نیافته افزود: باید در کوتاهترین زمان ممکن و برنامه‌ریزی منسجم این مشکل بر طرف شود.

فرماندار پلدختر گفت: روزانه نفت‌خام فراوانی از خطوط لوله‌های این شهرستان به استان کرمانشاه پمپاژ می‌شود که هیچ نتیجه و سودی برای عمران شهرستان پلدختر ندارد که این موضوع می‌طلبد مسوولان به ویژه شرکت نفت به آن ورود پیدا کنند.

وی افزود: مردم حق دارند فضای آرام و بانشاطی داشته باشند بعضی از مردم با مراجعه به ادارات شهرستان کار آنها انجام نمی‌شود و مجبورند به فرمانداری مراجعه کنند که این درست نیست.

وی تصریح کرد: مسئولان باید برای مردم ایجاد رضایت‌مندی کنند هرچه مردم از ادارات پایین‌تر به دستگاه‌های بالاتر مراجعه کنند معلوم می‌شود که آن اداره وظیفه خود را به خوبی انجام نداده است.

شهردار پلدختر نیز در این جلسه گفت: شهرداری در سطح شهر مناسب سازی انجام داده و روشنایی پارک‌ها و بلوارها را تامین کرده و اداره برق شهرستان نسبت به ایجاد روشنایی در کوچه‌های روستایی اقدام کند که بعضی از آنها در تاریکی به سر می‌برند.

جهانگیر اکبری افزود: شهرداری پایانه مسافربری را برای عبور و مرور معلولان آماده کرده است .

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدختر گفت: واحدهای عرضه مرغ زنده در روستاها برای اهالی روستا و محیط زیست مشکلاتی را ایجاد کرده‌اند.

احمد کرموند افزود: بیمارستان امام در ماه‌های آینده به دستگاه نوبت دهی مجهز می‌شود تا بیماران بتوانند از مزایای این خدمات بهره‌مند شوند.

وی تصریح کرد: خدمات بهداشتی درمانی، مامایی در قالب تیم پزشکی به عشایرشهرستان ارایه شده است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان پلدختر گفت: از مرگ حتمی سه مادر باردار در شهرستان جلوگیری شده حتی در شهرستان‌های هم‌جوار ازنا و الیگودرز مادران باردار از مرگ حتمی نجات یافته‌اند.

 

کد خبر : ۳۳۶۹۰۰