خبرگزاری کار ایران

رییس هیات نظارت بر انتخابات لرستان

انتخابات باید براساس قانون و پرهیز از جناح‌بندی برگزار شود

رییس هیات نظارت بر انتخابات لرستان گفت: انتخابات باید بر اساس قانون و پرهیز از جناح‌بندی سیاسی برگزار شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، تیمور سپهوند با اشاره به دو انتخابات پیش رو و اهمیت آن‌ها از نگاه داخلی و خارجی افزود: همانگونه که شعار سال حول محور همدلی و هم‌زبانی است، باید با وحدت، یکپارچگی، تعامل و برادری انتخابات سالمی را بر پایه قانون و بدور از جناح‌بندی سیاسی برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه استکبار منتظر نتایج و چگونگی حضور مردم در عرصه انتخابات است اظهار کرد: استکبار برای بهره‌برداری و برنامه‌ریزی خود علیه نظام، تدابیر مردم و مسوولان کشور را تحت نظر دارد.

سپهوند اظهار کرد: در هماهنگی‌های صورت گرفته از سوی وزیر کشور تلاش شده تا جایی که امکان دارد یک هیات اجرایی برای برگزاری انتخابات تشکیل شود.

سپهوند با اشاره به مسوولیت خطیر هیات نظارت و فرمانداران شهرستان در برگزاری سالم و بدون حاشیه انتخابات‌های پیش رو تصریح کرد: همه کسانی که دلسوز نظام و وابسته به آن هستند باید به عنوان کاندیدا معرفی شوند و وظیفه ما هم انجام این وظیفه سنگین ضمن رعایت اصل بی‌طرفی است.

وی با اشاره به داشتن ویژگی‌های لازم و شایستگی کاندیدا‌ها برای شرکت در انتخابات، گفت: وظایفی که در قانون برای اعضای اجرایی تعیین شده باید نکته به نکته رعایت شوند تا شاهد برگزاری انتخاباتی سالم و بدون تنش در استان باشیم.

سپهوند با اشاره به هوشیاری و عدم توجه به شایعات در برگزاری انتخابات تصریح کرد: در انتخابات مجلس دهم از نیروهای بومی برای اعضای هیات نظارت شهرستان‌ها استفاده شده است.

کد خبر : ۳۱۹۹۷۸