خبرگزاری کار ایران

همایش قضات و کارکنان دادگستری لرستان با حضور آیت‌الله لاریجانی آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۰۸۹

همایش قضات و کارکنان دادگستری لرستان با حضور آیت‌الله لاریجانی رئیس قوه قصاییه در خرم آباد آغاز شد.

همایش قضات و کارکنان دادگستری لرستان با حضور آیت‌الله لاریجانی، رئیس قوه قصاییه در خرم آباد آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم‌آباد، عصر امروز دیدار قضات و کارکنان دادگستری لرستان با آیت‌الله آملی لاریجانی، رئیس قوه قضائیه در خرم‌آباد، آغاز شد.

بر اساس این گزارش، در سفر دو روزه آیت‌الله آملی لاریجانی به لرستان در روز نخست آن در بدو ورود به خرم‌آباد به شهدای لرستان ادای احترام کرد.

پس از آن در کنگره فخر نور یادواره ۵۵ شهید روحانی و شهیدان سیدنورالدین و سیدفخرالدین رحیمی شرکت و به ایراد سخنرانی پرداخت.

برنامه عصر امروز رئیس قوه قضائیه دیدار با قضات و کارکنان دادگستری لرستان و شرکت در شورای اداری است.

جمعی از مسئولان عالی قضایی به نمایندگی از رئیس قوه قضائیه فردا به ۹ شهرستان استان لرستان سفر می‌کنند.

در این سفر حجت‌الاسلام محمد جعفر منتظری، رئیس دیوان عدالت اداری به شهر الیگودرز، ناصر سراج، رئیس سازمان بازرسی کل کشور به شهر چگنی، علی‌اصغر جهانگیر، رئیس سازمان زندان‌ها به شهر بروجرد، حجت‌الاسلام حصاری، معاون قضایی به شهر کوهدشت، محمدباقر الفت، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم به شهر الشتر، ذبیح‌الله خدائیان، معاون حقوقی به شهر ازنا، شجاعی، رئیس سازمان پزشکی قانونی به شهر پلدختر، کهزادی، معاون اداری، پشتیبانی و عمرانی به شهر دلفان و احمد تویسرکانی، رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به شهر درود برای بررسی وضعیت قضایی شهرستان‌های این استان سفر می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز