خبرگزاری کار ایران

فرماندارخرم آباد:

مدرسه و کلاس درس، بهترین فضا برای تمرین فعالیت‌های گروهی است

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۹۷۳

مدرسه و کلاس درس، بهترین فضا برای تمرین کار جمعی و فعالیت‌های گروهی است که شما را برای فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی بزرگتر در آینده آماده می‌کند.

فرماندار خرم آباد به طور سرزده از مدرسه نمونه دولتی دخترانه بهشت آیین بازدید کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم اباد، حبیب اله خجسته‌پور در این بازدید دو ساعته با حضور در کلاس‌های درس از نزدیک با مشکلات و موانع آموزشی دانش آموزان و معلمان آشنا شد و با گوش دادن به درخواست‌های آن‌ها به گرمی از پیشنهادات آن‌ها استقبال کرد.

خجسته‌پور با بیان اینکه امروزه دانش آموزان بیشتر به سمت رشته‌های تجربی و فنی تمایل دارند، گفت: امروزه علوم انسانی دارای اهمیت به‌سزایی در جوامع پیشرفته است و نخبگان این جوامع به سمت این رشته‌ها می‌روندو ما انتظار داریم دانش آموزان مستعد به این رشته توجه بیشتری داشته باشند.

خجسته‌پور با اشاره به روز شوراهای دانش آموزی گفت: من این روز را که روز شوراهای دانش آموزی است به شما تبریک عرض می‌کنم و امیدورارم در کنار کلاس و درس به فعالیت‌های گروهی و مقوله شوراهای دانش آموزی توجه بیشتری داشته باشید، چرا که ما لزوما مجبور به زندگی و همکاری با یکدیگر برای پیشبرد کار‌هایمان هستیم.

خجسته‌پور در ادامه گفت: مدرسه و کلاس درس بهترین فضا برای تمرین کار جمعی و فعالیت‌های گروهی است که شما را برای فعالیتهای اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی بزرگ‌تر در آینده آماده می‌کند.

در این بازدید عباس‌زاده رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک خرم آباد و هیأت همراه، فرماندار خرم آباد را همراهی کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز